• Anonym (LH CRAZY)

svag LH stegring på stickan, ägglossning?

jag började använda ägglossningsstickor några dagar innan beräknad ägglossning, skulle haft ägglossning nu dagarna kring söndagen så jag började testa redan på torsdag, det visade negativt fram tills på måndag,, på måndagen hade jag ett svagt streck, väl synligt men svagare än kontrollstrecket. Så jag undrar nu om jag har haft ägglossning trots att det bara varit svagt streck på stickan?? vi har sexat på iallafall så det visar sig väl. Är det nån annan som varit med om att strecket varit svagt och sen har det visat att ägglossning har skett?

• Svar på tråden svag LH stegring på stickan, ägglossning?
  • Anonym (LH CRAZY)

här kommer en bild

• Mmmbop

Är det det starkaste du fått? Har du mätt efter. Jag skulle nog klassa det som positivt isf. Alla verkar inte få lika höga halter av LH. Jag får tex aldrig starkare än kontrollstrecket. Oftast inte ens lika starkt.

• Anonym (LH CRAZY)
    Mmmbop skrev 2011-04-12 15:41:07 följande:
    Är det det starkaste du fått? Har du mätt efter. Jag skulle nog klassa det som positivt isf. Alla verkar inte få lika höga halter av LH. Jag får tex aldrig starkare än kontrollstrecket. Oftast inte ens lika starkt.
    Det är det starkaste jag har fått, om det inte är positivt så har jag inte haft ägglossning och det verkar ju konstigt då jag hade senaste mens första dag 28 mars, det blir precis 2 veckor sen jag hade mens senast och då borde de ju ske ägglossning . Nu är mina stickor slut så vi får se vad som händer :D
  • Mmmbop

Man har förvisso bara ägglossning ca tio månader om året i snitt.

Men jag tror det är positivt som sagt. Testar man med CB digital behöver man inte få  teststreck som är starkare eller lika starkt. Den indikaerar "glad gubbe" (positivt) ändå. Lycka till!

• Anonym (LH CRAZY)

Joodå!!! det var ägglossning för nu e jag gravid Glad

• Anonym

Hej. Grattis till graviditeten! Får själv liknande toppar och undrar därför om graviditeten har gått bra? Är själv orolig att det ska innebära svag och otillräcklig ägglossning..

Svar på tråden svag LH stegring på stickan, ägglossning?