Bra billiga regnkläder och stövlar...
Behöver köpa nya regnkläder och stövlar till båda barnen. Vill inte lägga ner en förmögenhet men vill så klart ha bra grejer. Någon som har förslag?
Behöver köpa nya regnkläder och stövlar till båda barnen. Vill inte lägga ner en förmögenhet men vill så klart ha bra grejer. Någon som har förslag?
Vi har kört med Abeko, köpta på Åhléns och stövlar från Skopunkten. Har funkat bra för oss.
Kolla på ICA Maxi eller Coop kanske?. Vi köpte ett set för 199:- på ICA Maxi nyligen (galonställ)... verkar helt okej tycker jag!..
Jag köpte till min äldsta ica maxis regnställ, JÄTTEBRA tycker jag. Minns inte vad det kostade nu, 199kr tror jag, eller var det 249. Hur som haver väldigt prisvärt. Stövlar har vi köpt på din sko, 149kr och dom håller än ;) Sen beror det ju på vad du är ute efter såklart..
Didriksson har bra regnställ, men dom kostar ju därefter.
Jag har faktiskt funderat över ICA maxis, om det är bra. Kanske ska satsa på det. Senast tror jag att jag handlade på Lindex och då gick det nog på ca 350 kr /barn med regnställ och sen stövlar på det så är man uppe i 1000 kr. Mycket tycker jag när man gärna vill ha både hemma och på förskolan.
Ica Maxis har jag i åtanke när detta setet är urväxt.
Vi har ett från abeko (köpt på ÖB) och ett från celavi (barnens hus) båda funkar bra och har vart hyfsat billiga
Har köpt Ica Maxis regnställ till mina barn flera ggr, har aldrig varit några problem med dom. Håller torrt och kvaliten är lika bra som dom flesta andra.