piercing i klittan...
ja eller alltså klitoriskåpan...jag har länge velat ha en sådan..men jag tycker det känns pinsamt att gå och göra en sådan så att säga..
ni som har en sådan berätta gärna för och nackdelar !
tack på förhand =)
ja eller alltså klitoriskåpan...jag har länge velat ha en sådan..men jag tycker det känns pinsamt att gå och göra en sådan så att säga..
ni som har en sådan berätta gärna för och nackdelar !
tack på förhand =)
Stannar här jag med, vill också veta.
Fast jag tycker inte de är ett dugg pinsamt att gå och få den, vill mer veta för och nackdelar med den ![]()
Fördelarna: Det är snyggt sexigt + att i böjan gick det för mig superlätt räckte att ha tighta jeans på sig:)
Nackdelarna: så här 3 år senare har jag jättesvårt att få orgasm typ som att klittan blivit avtrubbad..
Jag tyckte min skavde o va mer ivägen än till nytta... Så efter några mån tog jag faktiskt bort den...
Nackdel är att om du sen tar ut den kan du få en "förhårdnad" på kappan där staven har suttit och den kan bli lite varfylld ibland.
4 år efter jag tog bort min har de inte försvunnit.
Jag har haft min i 5 år och är helnöjd, mycket känsligare än innan och av alla mina piercingar jag haft (närmare 10 st) är det den enda som aldrig krånglat.
jag tog min för några månader sen, än så länge älskar jag den... det var dock väldigt pinsamt att göra den men jag känner han som gjorde det, han har sin egen studio och jag var ganska full om jag ska va ärlig
hmm både bra och dåliga svar...
jag vill ju verkligen göra en men jag tycker det känns skämmigt att gå in i studion och säga, jo det var så att jag skulle vilja ha en piercing i klitoriskåpan...nä fy varför ska man vara så blyg för =/
det var precis så jag kände, har velat ha min lääänge, men försök tänka på att dom som jobbar där har sett hur många som helst!
min man var med och titta på 
får se om de blir idag =)
de har drop in så det är ju bara att åka !
hoppas jag vågar...
nu ska jag göra det....jag mailade till piercaren och frågade om man kunde få komma efter stängning eftersom det känns jobbigt...
det gick jättebra =)
så jag ska dit på onsdag kväll !
shit så nervös jag blev nu då hehe