• Anonym

Grabbar! Hur avtändande är en putmage?

Jag har en putmage som är tjock men som blir etter värre så fort jag äter nåt pga laktosintolerans och ibs och gud vet vad. Men magen är tjock och ful och putig och det ser ut som om jag är i 4-5 månaden minst. Annars är jag hyfsat smal. Jag skäms nåt enormt över min mage och avskyr att behöva visa den vid sex eller om man ska bada tillsammans eller nåt. Jag fattar att dom flesta gillar en snygg och platt mage bäst men hur avtändande är en putmage när ni väl rullar runt i sängen eller badar tillsammans eller nåt?

• Svar på tråden Grabbar! Hur avtändande är en putmage?
  • Anonym

Snälla? Jag mår dåligt av det här och vill gärna veta om jag oroar mig helt i onödan?

• Anonym

Skippa all form av kolhydrater så kommer du bli av med putmagen, jag lovar!

Sen kan jag också säga dig att de flesta nog inte bryr sig så mycket om putmagar. Jag får ofta frågan om jag är gravid men inte verkar killar vara mindre intresserade av mig ändå.

• LeHannes

Jag tycker inte att du skall skämmas över din mage.
    För mig är det helt galet härligt (och sexigt) med en mage :) Vill liksom bara gosa in mig i den och...äta upp den!
    Nej, skäms inte. Det ÄR attraktivt, och det kommer bli ännu mera attraktivt om du själv inser det :) Oroa dig inte!

• Anonym

Jag vet ju inte hur det ser ut så sett, men jag tror inte att det är något jag skulle bry mig om...  hade ju vart lättare om man hade en bild 

• mlinz

Jag är väldigt smal och har putmage pga att jag är överlänslig för mjölk, får ofta höra att jag är väldigt sexig ;) jag har dessutom bristningar. Aldrig varit gravid trots att det ser ut som det :)

• de Robespierre

Hellre putmage på en tjej som är trygg i sig själv och vågar släppa loss än en platt "perfekt" mage på en som är som en död sill. Här kan du även lägga till stora bröst, sillisar och annat för samma sak gäller där med. 

• Anonym

Det är så illa hur jag känner inför min mage att jag helst har på mig nån form av linne/nattlinne vid sex och att typ rida honom eller sitta på hans ansikte skulle jag aldrig göra naken för det måste ju vara fruktansvärt avtändande att titta upp och bara se en ful putmage.   I bubbelpoolen badar jag helst med en t-shirt så att jag slipper ha en baddräkt eller så undviker jag att bada helt. Jag borde träna mer det kan jag väl erkänna men tyvärr hjälper det bara delvist pga matintoleranser som gör att jag sväller upp så mycket när jag äter också. Gråter  Jag kan vara vild och galen i sängen men min mage förstör mitt självförtroende så mycket så jag försöker dölja den hela tiden.

• de Robespierre
    Anonym skrev 2011-04-13 19:00:31 följande:
    Det är så illa hur jag känner inför min mage att jag helst har på mig nån form av linne/nattlinne vid sex och att typ rida honom eller sitta på hans ansikte skulle jag aldrig göra naken för det måste ju vara fruktansvärt avtändande att titta upp och bara se en ful putmage.   I bubbelpoolen badar jag helst med en t-shirt så att jag slipper ha en baddräkt eller så undviker jag att bada helt. Jag borde träna mer det kan jag väl erkänna men tyvärr hjälper det bara delvist pga matintoleranser som gör att jag sväller upp så mycket när jag äter också. Gråter  Jag kan vara vild och galen i sängen men min mage förstör mitt självförtroende så mycket så jag försöker dölja den hela tiden.
    Om du bara visste hur lite vi killar egentligen bryr oss om en putmage om vi har nöjet att få ha sex med en tjej som är oblyg och vågar vara som du beskriver att du egentligen är - vild och galen. Så sluta oroa dig och se din vildhet och galenskap som den bästa "linnet" eller distraherare (bort från din mage) som du kan finna.
  • Bonsaiii

De robespierre:
    Va fint skrivet! Värmde lite i hjärtat trots att det inte är mitt problem som ts skriver om men ditt svar tröstar på andra sätt. :)

• Dominant

För min egen del så skulle jag inte bry mig det minsta, jag är nästan uteslutande intresserad av hur kvinnan är (gentemot mig).

Svar på tråden Grabbar! Hur avtändande är en putmage?