• Solisrosis

HJÄLP med finnar akut!

ska på anställningsintervju imorgon på ett jobb som jag jättegärna vill ha! men nu till problemet:
    jag blev magsjuk i fredags och det måste vart den värsta magsjukan jag haft i hela mitt liv... dagen efter vaknar jag upp med massor av finnar... och nu har de flesta gått tillbaka men jag har 7 STORA finnar i ansiktet varav 4 sitter i pannan... har någon något tips på att försöka få ner dem under natten? ena har jag klämt så nu ser jag ut som "vet inte vad" MITT i pannan... kan man ta tandkräm på en finne man klämt?

i lands problem.... jag vet.

• Svar på tråden HJÄLP med finnar akut!
  • La Lola

Har du alsolsprit hemma?
    Isf; ta en tuss med detta på o sätt fast på finnen med ett plåster o låt sitta över natten.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Solisrosis
    La Lola skrev 2011-04-13 22:18:34 följande:
    Har du alsolsprit hemma?
    Isf; ta en tuss med detta på o sätt fast på finnen med ett plåster o låt sitta över natten.
    jag ska se efter om jag har det... menar du att jag ska sätta på den finnen jag klämt?
  • La Lola
    Solisrosis skrev 2011-04-13 22:25:44 följande:
    jag ska se efter om jag har det... menar du att jag ska sätta på den finnen jag klämt?
    Nä, du behöver inte ens klämma den.

Alsolspriten drar ur "gegget". Tungan ute
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • artax

klipp lugg annars! ;)

jag skulle oxå ge tipset alsol men jag säger alsolgel lite starkare tror jag.. :) 

• Lindreas

Antar att du inte har det hemma nu, men för såna tillfällen är Basiron superbra! Man kladdar på när man går och lägger sig och på morgonen är fanskapet borta.

Svar på tråden HJÄLP med finnar akut!