• Anonym (please)

Hur ber man sin man att slicka en i stjärten?

Älskar att bli slickad i baken, men det är så himla "dirty". Jag vet att ni kommer att råda mig att bara ta upp det, att vara ärlig. Men det är svårt... Vi kan prata om det mesta men detta känns just så skitigt, så äckelporrigt liksom .

Vill gärna ha analsex också, ibland, eller ha en butt plug. Nämnde analsamlag för min man för typ tre år sedan och han verkade inte ha tänkt på det och tvekade. Men sade sedan vid ett tillfälle att vi kunde testa, men han sa att han inte ville slicka där. Men jag vågade aldrig be om analt och nu har det liksom flutit bort igen...

Hade det ett par gånger med ett ex för nästan tio år sedan. Minns knappt något från de tillfällena men jag fantiserar alltid om sådant när jag onanerar.

Ge mig tips: Hur ska man göra för att det garanterat inte ska bli smutsigt? Det skulle vara nådastöten för min man att få bajs på snoppen...

• Svar på tråden Hur ber man sin man att slicka en i stjärten?
  • Anonym (Vasser)

Kommer alltid ha svårt att förstå att andra kan ha så stora problem att prata med sin make/hustru om sådana viktiga saker som längtan oh förväntningar inom sex.

Det finns bara ett sätt; Att ta mod och ställa frågan.
    Läs först på dig om ämnet.
    Tex hur ska ni göra för att du och han ska slippa få bajs på snoppen (eller tungan för den delen?).
    Kan du på något sätt väcka ett intresse hos honom genom att titta på porrfilmer eller liknande där analsex ingår?
    Många saker i sexet upptäcker man tillsammans med någon, tex en make/hustru.
    Eller har din man en viss bild av hur en hustru ska vara som du är rädd att krossa?

Men precis som ajg skulle ha sagt till en man som vill få sin kvinna att ställa upp på analsex;
    Man får fråga, man får ge fakta och information, ja kanske tillochmed tjata lite.
    Men man måste också acceptera och finna sig i om partnern inte kna uppfylla varenda liten våt fantasi man har. Nej betyder nej. Men du kan alltid försöka. Gäller bara att våga.

Att använda en buttplug, att slicka analen (jag brukar perosnligen få frågan men snällt tacka nej då jag tyker att det är äckligt) och analsex är _otroligt_ vanligt idag. Du är inte på nåot sätt sjuk eller vidrig, och sen när blev det fel att vara lite "dirty" med sin kille/make? ;) Respektera dock hans gensvar.

• Anonym (Vasser)
    Anonym (please) skrev 2011-04-14 03:41:52 följande:
    Älskar att bli slickad i baken, men det är så himla "dirty". Jag vet att ni kommer att råda mig att bara ta upp det, att vara ärlig. Men det är svårt... Vi kan prata om det mesta men detta känns just så skitigt, så äckelporrigt liksom .

Vill gärna ha analsex också, ibland, eller ha en butt plug. Nämnde analsamlag för min man för typ tre år sedan och han verkade inte ha tänkt på det och tvekade. Men sade sedan vid ett tillfälle att vi kunde testa, men han sa att han inte ville slicka där. Men jag vågade aldrig be om analt och nu har det liksom flutit bort igen...

Hade det ett par gånger med ett ex för nästan tio år sedan. Minns knappt något från de tillfällena men jag fantiserar alltid om sådant när jag onanerar.

Ge mig tips: Hur ska man göra för att det garanterat inte ska bli smutsigt? Det skulle vara nådastöten för min man att få bajs på snoppen...
    och ja, för att undvika bajs- Hört att folk använder tex lavemang (Sprutar vatten upp i röven helt enkelt) Sedna är det OTROLIGT viktigt att vara försiktig. Slemhinnorna och vävnaden runt analen är känslig och mår inte bra av att bli uttorkad osv. Måste använda mycke glidmedel, värma upp med en mindre dildo eller en buttplug. 
    Trevliga buttplugs hittar du på tex www.hemsex.se som skickar anonyma paket direkt hem till dig, om du inte redan äger en.
  • Anonym (...)

jag ville att min sambo skulle slicka därbak men jag ville faktiskt inte fråga...
    han älskar att slicka för övrigt så jag bad honom att slicka mig bakifrån....alltså när jag ligger på magen eller på alla fyra...och ja så helt plötsligt så slickade han bak oxå =)
    helt underbart !

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2011-04-14 07:05:52 följande:

jag ville att min sambo skulle slicka därbak men jag ville faktiskt inte fråga...
    han älskar att slicka för övrigt så jag bad honom att slicka mig bakifrån....alltså när jag ligger på magen eller på alla fyra...och ja så helt plötsligt så slickade han bak oxå =)
    helt underbart !

Är det extra känsligt vid analöppningen, alltså när han slickar just där, blir det extra skönt då eller är det bara att det blir meer slick, och att du tänder på att det är bakifrån? :P
  • Stårscha

Men...han har ju redan sagt att han INTE vill. Tror du verkligen att han har ändrat sig?

En urspårad tråd är en intressant tråd.
  • redneck girl

vill han absolut inte så är det ju svårt. annars borde han ju märka på hela dig när ni har sex vad du vill...visa med kropp och händer . och ord om det nu inte är så han förstår inviterna. analsex och vara livrädd för att få nått på snorren är ju döds dömt. ha inte analsex om du är knackig i kistan är mitt råd. kondom kan han ju också ha.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • redneck girl
    Aynrand skrev 2011-04-14 10:33:41 följande:
    Beordra honom bara!
    precis ;) ord och inga visor!
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Aynrand
    redneck girl skrev 2011-04-14 10:39:19 följande:
    precis ;) ord och inga visor!
    haha!
    the answer is in the action eller hur?
  • Anonym (slickaren)

Jag och min fru brukar ibland ha lite honung och leka med. Låt  det rinna lite och be honom slicka upp det..Det har fått min fru att slicka på ställen hon inte kunde tänka sej att göra..Givetvis så gör jag det på henne också...Hon står på alla fyra och jag låter honungen rinna hela vägen från analen till fittan...sen slickar jag. mys!!

Svar på tråden Hur ber man sin man att slicka en i stjärten?