spärr i huvudet?? någon i samma situation? TACKSAM FÖR SVAR
Hej! (HOPPAS NÅGON ORKAR LÄSA!!) )
För att göra en lång historia kort,
Jag och sambon hade bra och skönt sex i början av förhållandet.
Jag blev gravid, illamående, tappade all sexlust och ville inte ha någon som helst närhet.
Gjorde abort, började med p-piller som gjorde att lusten ej kom tillbaks.
Ytterligare lite senare gravid på nytt (TROTS SKYDD!!) tappade sexlust totalt, abort.
Under dessa tider kände jag en press, att min sambo skulle få sex oxh ville inte att han skulle tro att det var något som helst fel på han för så var inte fallet. Men det blev som att jag kände press att komma när vi hade sex, han slickade osv. Pressen gjorde det ännu svårare, jag ville ställa upp trots att jag inte var så sugen iallafall.. osv. Nu har det gått ett bra tag(år) och det är fortfarande inte som "vanligt" sällan är det jag som tar initiativ för att jag är kåt osv utan när han tar initiativ börjar genast tankarna att nu måste jag blir kåt osv.. Och då blir jag det inte.
DOCK, när jag har mens eller han är bortrest och vi talar i telen blir jag lätt kåt, har själv kommit fram till att det måste vara en spärr i mitt huvud, så att när jag vet att jag inte kan få/ha sex med sambon blir jag kåt och vill inget annat. När jag kan ha sex med sambon kommer pressen och rädslan för att INTE bli kåt/våt. Hur som helst, någon som vart med om detta, tips??
eftersom att jag är rätt säker på att det sitter i mitt huvud så känns det som att det borde gå att lösa.. men HUR?? väldigt frustrerande!!
tacksam för alla svar och tips jag kan få!! )