• Anonym (Pengagalen)

Ni som är trogna kunder hos Länsförsäkringar, se hit!!

I år är det dags för återbäring till sina trogna kunder, tydligen ska Länsförsäkringar betala tillbaka 160 miljoner kronor till sina kunder. 

www.lansforsakringar.se/privat/om_oss/skane/agarutdelning/Sidor/default.aspx

Låter ju väldigt bra men jag är väldigt nyfiken på hur mycket man får!! Jag undrar hur många kunder Länsförsäkringar har inom försäkringsbiten. Det verkar ju som om man kan få en liten slant, någon som har lite förhandsinfo? 

• Svar på tråden Ni som är trogna kunder hos Länsförsäkringar, se hit!!
  • Anonym

Det är så olika, men någon tusenlapp och uppåt har jag hört talas om. Jag har bara villaförsäkring och ett år fick jag 1000 kr.

• Anonym (Pengagalen)
    Anonym skrev 2011-04-14 15:36:07 följande:
    Det är så olika, men någon tusenlapp och uppåt har jag hört talas om. Jag har bara villaförsäkring och ett år fick jag 1000 kr.
    Jag har ju både villaförsäkring utökat med reseskydd, bilförsäkring, två barnförsäkringar och två livskydd. Kan ju bli en liten summa om det vill sig riktigt väl ; )
  • Vivvi12

Vi har allt där...lån o försäkringar... Förra året fick vi ca 300 var, jag o sambon. Men det kanske är mer i år!? :)

• Anonym

Gäller det bara Skåne eller hela Sverige?
    Vi har hemförsäkring. Två olycksfalls försäkringar. Tre barn försäkringar. Två livförsäkringar.

• Anonym (Mamma M)

Jag har hemförsäkring, bilförsäkring, två barnförsäkringar o en olycksfallsförsäkring hos Länsförsäkringar o jag fick tillbaka ca 6-700:- förra året.

• Anonym (Mamma M)

Såg nu att detta gällde Skåne, o där bor inte jag!
    Men fick iaf del av deras bonus (Länsförsäkringars) förra året!

• Anonym (Pengagalen)

Vi här i Skåne har inte fått något på tre år, jag tror de betalar ut i Skåne vart tredje år. Hoppas på att det blir några tusingar!!! 160 Mkr ska ju betalas ut, kan bli en del =)

• cateye

160 mkr till bara skåningarna? ser ut som att många kommer bli överlyckliga. Tungan ute Nu önskar jag att jag vore skåning. 

• Anonym

Det vore ju trevligt om det kunde trilla in lite pengar. Den där återbäringen som Länsförsäkringar brukar tjata om har jag hittills aldrig sett skymten av trots att vi har en hel skräldus försäkringar hos Länsförsäkringar. Men det kanske komme i år då, om det är vi skåningar som ska få ta del av återbäringen...

• Anonym (Pengagalen)
    Anonym skrev 2011-04-15 09:59:58 följande:
    Det vore ju trevligt om det kunde trilla in lite pengar. Den där återbäringen som Länsförsäkringar brukar tjata om har jag hittills aldrig sett skymten av trots att vi har en hel skräldus försäkringar hos Länsförsäkringar. Men det kanske komme i år då, om det är vi skåningar som ska få ta del av återbäringen...
    Hur länge har du varit kund? För vi fick pengar för tre år sedan, kommer inte ihåg hur mycket tyvärr =(
Svar på tråden Ni som är trogna kunder hos Länsförsäkringar, se hit!!