Febrig fast ingen feber???
Jag har känt mig febrig i flera dagar nu, fast utan feber. Tröjorna är obehagliga....
Nån mer som känner så???
Kanske nån som vet varför man känner så???
Jag har känt mig febrig i flera dagar nu, fast utan feber. Tröjorna är obehagliga....
Nån mer som känner så???
Kanske nån som vet varför man känner så???
ingen???
verkligen ingen???
jo ja har kännt de i veckan som varit.. kännt mig jätte sjuk som om ja hade hög feber men tempen visade inget... vet inte varför de har varit så.. nu mår ja bra igen iaf
Jag gick hem ifrån jobbet igår för att jag var så frusen och kände mig febrig, men jag hade visst ingen feber märkte jag när jag kom hem. Lustigt. Men jag mådde iaf inte bra och sov flera timmar på eftermiddagen. Idag mår jag bra igen.
Så har jag ofta på eftermiddagarna.Har kanske att göra med att man är någon grad varmare.Kan frysa så fruktansvärt ,att det känns som om jag har 39 i feber.utan att ha det.Jag är i v 12.
Hej!
Jag har varit förkyld i över en vecka nu och i början var det så att jag kännde mej febrig och tog tempen men det var juh inget!!
Om det e samma som du har så kan tydligen dennna förkyldningen sitta i i flera veckor!
Kram och trevlig Midsommar! Terese
Tempen stiger juh med 0,5-1 grad när man är gravid. Detta kan kanske få en att känna sej febrig ibland fastän man inte är det?????????