• Hankii

Vad gör jag om jag råkat radera min Sms-Avi?

Ja som rubriken lyder, jag har beställt lite grejor från HM men har råkat radera min sms avi, hur gör jag då? vill helst inte få betala extra bara för jag inte hämtat ut mitt paket.. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 07:21
    Jag mailade i alla fall HM och fick ett mail tillbaka tidigtt dagen efter, så allt löste sig till slut :)
  • Svar på tråden Vad gör jag om jag råkat radera min Sms-Avi?
  • 89Mamma10o12

kontakta dem eller så väntar du på att få en påminelse som borde komma några dagar senare :)

• Hankii
    89Mamma10o12 skrev 2011-04-14 21:33:31 följande:
    kontakta dem eller så väntar du på att få en påminelse som borde komma några dagar senare :)
    Jag har inte fått en påminnelse än, men ringer dom imorgon och ser ifall det kan lösa sig :) 
  • MrSmith

Gå till ditt lokala postombud så får de leta reda på paketet manuellt. Ta med leg som vanligt. nr du får är bara för de ska kunna hitta paketet lättare.

• So far away

Jag jobbar på Posten/ica. Och det är inte så kul när kunder kommer utan kolli id då man ungefär har runt 200 paket att leta igenom.

• Elli47

Om du har beställt från t ex Ellos kan du logga in på hemsidan och följa paketet och där får du även kolli-id!

• Elli47

Nu såg jag att du beställt från HM, är osäker på om de har den servicen, men de flesta postorderfirmor har sånt! Annars, det kommer en påminnelse om ett par dagar!

• MrSmith

Hm är det ett HM paket är det ju rätt lätt att man börjar kolla på alla HM paket. Sen är det väl inte så troligt att de ska finnas 200 paket som det står HM på.?

Svar på tråden Vad gör jag om jag råkat radera min Sms-Avi?