• IdaOhlsson

Emmaljunga Ozone City, vilket chassi?

Vi har en Emmaljunga Nitro City. Använder sittdelen just nu till vår son. Men vi vill ha en Ozone City sittdel istället. Har Nitron och Ozonen samma chassi, eller måste vi köpa helt nytt? Chassit ser ju likadant ut på båda, på bild ialla fall.

Sen undrar jag.. godkänner affärerna att man enbart beställer en sittdel? Eller måste man köpa en komplett vagn? Vi köpte Nitron komplett till ett paketpris i affären som vi troligtvis ska beställa Ozonen också..

Tacksam för svar, Kram!

• Svar på tråden Emmaljunga Ozone City, vilket chassi?
  • Armani

Kolla på blocket efter en billig City Jet eller om det är någon som säljer endast City Jet-sittdelen, det är förmodligen det allra enklaste och billigaste sättet för er att få en Ozone (eller ja, liknande då ). Nitro och Ozone har samma chassi, men jag tror inte att ni kan köpa endast sittdelen faktiskt, och kan man det så kan jag nästan garantera att det skulle vara löjligt dyrt ist tyvärr. Men City Jet som sagt, det är ju i stort sett samma sittdel som Ozone och dom är inte alls dyra komplett på Blocket. Tror jag såg endast en sittdel på Tradera för ett tag sen oxå.

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden Emmaljunga Ozone City, vilket chassi?