Anonym (FGF) skrev 2011-04-14 23:53:39 följande:
Om jag ska vara helt krass så har jag faktiskt knappt känt att jag varit inne i munnen ens på någon av tjejerna, med undantag för en tjej där jag kände tänderna hela tiden... Händerna har de inte använt nej, hur ska händerna användas? Hur ska jag förmedla det? Hur djupt de tagit den har jag dålig uppfattning om, håret brukar vara ivägen så jag får ju knappt se det :( Jag är väldigt visuellt orienterad också ska väl tilläggas.. skulle tippa på att det inte är så djupt dock, sen har jag inte så lång kuk heller haha, någon cm under genomsnitt.
Händerna använder jag bla för att bättre "fånga upp" hela kuken och då kan man ju suga/slicka och runka samtidgt, eller hur man nu kan säga.. Och lättare att trycka lite hårdare med handen än med munnen och kan du gör korta pauser för att kolla upp på partnen så man får lite kontakt undet akten..
verkar helt klart som tjejerna du varit med inte riktigt vetat hur de bäst ska göra det skönt för dig, men alla kan ju lära sig. Att säga rent ut att du vill att hon ska vara lite mer "hårdhänt" skulle ju kunna fungera men kan ju oxå så helt fel, om hon nu tror att härdhänt är det samma som att använda tänder....
Två enkla knep; någonsin läst sexnoveller för henne under akten? Är otroligt upphetsnde och där brukar de vara väldigt tydliga med vad de gör och hur. Läs långsamt och se om hon fattar att helt enkelt gör som de gör i storyn.. Kan ju gången innan låta henne läsa och då kan du "kopiera" vad de i berättlesen gör..
Vanligen går man ju från att smeka med händer till att börja suga av, visa gärn med stön eller ord hur cyket du tycker om att hon smeker dig och när hon väl börjar använda munnen så för tillbaka handen samtidigt som du visar att du njuter, och tar hon då bort huvudet påpeka hur mycket du gillar att hon suger så komme hon säkert fortsätta, förvinner händerna, för helt enkelt tillbaka dem.. =)
Viktigast av ALLT, när hon fattar galoppen och använder både hand och mun, påpeka hur skönt de är när hon suger och smeker dig samtidigt!! =) tjejer är inte genier och vi kan ju omöjligt veta hur vi ska göra det skönt utan att någon visar oss rätt och helt ärligt, om hon känner att du gillar vad hon gör kommer hon garabterat tycka det är roligare och gå in för det mer = suga bättre.. =)