• Anonym (FGF)

Vad vill ni att killen gör när ni suger av honom?

När jag blir avsugen tycker jag för det mesta inte att det känns så mkt. Jag brukar bara ligga där och mest smeka henne på axlarna typ. Så jag har iaf börjat fundera på om andra killar kanske är mer aktiva när de blir avsugna, typ juckar i munnen osv, är detta kutym?

Vad vill ni kvinnor att mannen gör när ni suger av honom? Skulle det vara ok om man tog tag i ditt huvud och munknullade dig?

Vad brukar ni män göra?

Funderade på att göra en omröstningstråd, men det blev så många alternativ och jag skulle säkert missa något ändå :P

• Svar på tråden Vad vill ni att killen gör när ni suger av honom?
  • Anonym (Jennie)

INTE munknulla mig i alla fall, då hade jag slutat på direkten!! han brukar för det mesta ligga och njuta och samtidigt smeka mig.. Tror inte det är så mycket för att jag ska njuta utan mer för att han njuter av att smeka mig samtidigt som jag suger av honom.  Tycker det upplägger känns perfekt!! =)

Och om de nu inte "känns" när du blir avsugen kanske hon/han helt enkelt är dåig på det och behöver lite hjälp  rätt riktning med lite stön osv..

• Anonym (...)

Om du inte känner så mycket så kanske tjejen har fel teknik. När jag suger min kille så kan han inte göra något för han har det så skönt. Han bara ligger och njuter. Han blir alldeles galen ibland Skäms

• Anonym (FGF)

Jag har blivit avsugen av ett tiotal tjejer och har aldrig tyckt att det känts i närheten av så mycket som det känns som att ha sex...

• Anonym (Anna)
    Anonym (FGF) skrev 2011-04-14 23:35:55 följande:
    Jag har blivit avsugen av ett tiotal tjejer och har aldrig tyckt att det känts i närheten av så mycket som det känns som att ha sex...
    Då kanske det inte är din grej helt enkelt. Jag gillar inte oralsex för egen del. Det borde väl kunna gälla för killar också gissar jag.
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (FGF) skrev 2011-04-14 23:35:55 följande:
    Alla är ju olika och känner olika saker men vekar konstigt att du inte njuter/känner lika mycket som vid sex. Har haft ett antal sexpartners och oralsex brukar tillochmed uppskattas mer just för att jag kan anpassa mig mer efter vad de vill och tycker om än vid vanligt sex, suga, hårt eller mjukt, ta den djupt eller bara retas osv osv. Sen är det ju inte bara munnen som ska arbeta, hon måste ju använda händera oxå..

Jag tror problemet ligger i att de tjejer som sugit av dig inte varit tillräckligt på. Har de använt händerna OCH tagit den djupt??
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (Anna) skrev 2011-04-14 23:39:07 följande:
    Då kanske det inte är din grej helt enkelt. Jag gillar inte oralsex för egen del. Det borde väl kunna gälla för killar också gissar jag.
    Men du "känner" väl trots allt när han/hon ger dig oralsex? TS problem verkar ju snarare vara att han inte tycker de känns tillräckligt..
  • Anonym (FGF)
    Anonym (Jennie) skrev 2011-04-14 23:42:54 följande:
    Alla är ju olika och känner olika saker men vekar konstigt att du inte njuter/känner lika mycket som vid sex. Har haft ett antal sexpartners och oralsex brukar tillochmed uppskattas mer just för att jag kan anpassa mig mer efter vad de vill och tycker om än vid vanligt sex, suga, hårt eller mjukt, ta den djupt eller bara retas osv osv. Sen är det ju inte bara munnen som ska arbeta, hon måste ju använda händera oxå..

Jag tror problemet ligger i att de tjejer som sugit av dig inte varit tillräckligt på. Har de använt händerna OCH tagit den djupt??
    Om jag ska vara helt krass så har jag faktiskt knappt känt att jag varit inne i munnen ens på någon av tjejerna, med undantag för en tjej där jag kände tänderna hela tiden... Händerna har de inte använt nej, hur ska händerna användas? Hur ska jag förmedla det? Hur djupt de tagit den har jag dålig uppfattning om, håret brukar vara ivägen så jag får ju knappt se det :(  Jag är väldigt visuellt orienterad också ska väl tilläggas.. skulle tippa på att det inte är så djupt dock, sen har jag inte så lång kuk heller haha, någon cm under genomsnitt.
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (FGF) skrev 2011-04-14 23:53:39 följande:
    Om jag ska vara helt krass så har jag faktiskt knappt känt att jag varit inne i munnen ens på någon av tjejerna, med undantag för en tjej där jag kände tänderna hela tiden... Händerna har de inte använt nej, hur ska händerna användas? Hur ska jag förmedla det? Hur djupt de tagit den har jag dålig uppfattning om, håret brukar vara ivägen så jag får ju knappt se det :(  Jag är väldigt visuellt orienterad också ska väl tilläggas.. skulle tippa på att det inte är så djupt dock, sen har jag inte så lång kuk heller haha, någon cm under genomsnitt.
    Händerna använder jag bla för att bättre "fånga upp" hela kuken och då kan man ju suga/slicka och runka samtidgt, eller hur man nu kan säga.. Och lättare att trycka lite hårdare med handen än med munnen och kan du gör korta pauser för att kolla upp på partnen så man får lite kontakt undet akten..

verkar helt klart som tjejerna du varit med inte riktigt vetat hur de bäst ska göra det skönt för dig, men alla kan ju lära sig. Att säga rent ut att du vill att hon ska vara lite mer "hårdhänt" skulle ju kunna fungera men kan ju oxå så helt fel, om hon nu tror att härdhänt är det samma som att använda tänder....

Två enkla knep; någonsin läst sexnoveller för henne under akten? Är otroligt upphetsnde och där brukar de vara väldigt tydliga med vad de gör och hur. Läs långsamt och se om hon fattar att helt enkelt gör som de gör i storyn.. Kan ju gången innan låta henne läsa och då kan du "kopiera" vad de i berättlesen gör..

Vanligen går man ju från att smeka med händer till att börja suga av, visa gärn med stön eller ord hur cyket du tycker om att hon smeker dig och när hon väl börjar använda munnen så för tillbaka handen samtidigt som du visar att du njuter, och tar hon då bort huvudet påpeka hur mycket du gillar att hon suger så komme hon säkert fortsätta, förvinner händerna, för helt enkelt tillbaka dem.. =)

Viktigast av ALLT, när hon fattar galoppen och använder både hand och mun, påpeka hur skönt de är när hon suger och smeker dig samtidigt!! =) tjejer är inte genier och vi kan ju omöjligt veta hur vi ska göra det skönt utan att någon visar oss rätt och helt ärligt, om hon känner att du gillar vad hon gör kommer hon garabterat tycka det är roligare och gå in för det mer = suga bättre.. =)
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (Jennie) skrev 2011-04-15 00:26:08 följande:
    Händerna använder jag bla för att bättre "fånga upp" hela kuken och då kan man ju suga/slicka och runka samtidgt, eller hur man nu kan säga.. Och lättare att trycka lite hårdare med handen än med munnen och kan du gör korta pauser för att kolla upp på partnen så man får lite kontakt undet akten..

verkar helt klart som tjejerna du varit med inte riktigt vetat hur de bäst ska göra det skönt för dig, men alla kan ju lära sig. Att säga rent ut att du vill att hon ska vara lite mer "hårdhänt" skulle ju kunna fungera men kan ju oxå så helt fel, om hon nu tror att härdhänt är det samma som att använda tänder....

Två enkla knep; någonsin läst sexnoveller för henne under akten? Är otroligt upphetsnde och där brukar de vara väldigt tydliga med vad de gör och hur. Läs långsamt och se om hon fattar att helt enkelt gör som de gör i storyn.. Kan ju gången innan låta henne läsa och då kan du "kopiera" vad de i berättlesen gör..

Vanligen går man ju från att smeka med händer till att börja suga av, visa gärn med stön eller ord hur cyket du tycker om att hon smeker dig och när hon väl börjar använda munnen så för tillbaka handen samtidigt som du visar att du njuter, och tar hon då bort huvudet påpeka hur mycket du gillar att hon suger så komme hon säkert fortsätta, förvinner händerna, för helt enkelt tillbaka dem.. =)

Viktigast av ALLT, när hon fattar galoppen och använder både hand och mun, påpeka hur skönt de är när hon suger och smeker dig samtidigt!! =) tjejer är inte genier och vi kan ju omöjligt veta hur vi ska göra det skönt utan att någon visar oss rätt och helt ärligt, om hon känner att du gillar vad hon gör kommer hon garabterat tycka det är roligare och gå in för det mer = suga bättre.. =)
    Och om du står och hon sitter på golver så får du en bättre visuellbild av vad hon gör utan att håret är ivägen.. =)
  • 100kgpappa

Jag tycker oralsex känns MER än vaginalt! Min fru gillar att bli munknullad, dvs att jag står över henne och juckar in i munnen, eller när jag ligger på rygg och hon suger så gillar hon att jag tar tag i huvudet och styr takten lite, det går hon igång på sam attan.  Annars brukar jag smeka henne över ryggen, leka med brösten, smeka underlivet eller slicka henne samtidigt om vi kör 69:a

Den siste idioten är inte född...
  • Anonym (...)
    Anonym (FGF) skrev 2011-04-14 23:53:39 följande:
    Det verkar som om dina tjejer inte fattat grejen riktigt. Tungan, händerna och läpparna måste arbeta och fungera i harmoni för att ge resultat. Slicka och retas med tungan samtidigt som man suger hårt eller mjukt + att man runkar lätt med handen och tar kuken där för att ha den stadig..... Ja alltså det är ingen vetenskap men jag förstår att du inte känt något faktiskt.
  • Anonym (Vasser)

Jag har noterat att män föredrar att man "leker" snarare än ja, bara "munknullar" rakt upp och ned (man orkar så mycket längre dessutom). Men en del uppskattar ju en "dammsugare".

Med "leker" menar jag att tar hjälp av händerna, Mycke slicka och "lek" med tungan över hela könet, även pungen och kanske insidan av låret. 

Mjukt, hårt, variation växlat med hårt/mjukt sugande. Det brukar män _alltid_ uppskatta. Jag vill som kvinna att mannen gärna håller sina händer i mitt hår och till viss del "styr" så som han vill ha det, tex tempot eller ibland visar att det är skönt genom att hålla kvar huvudet i en viss position, trycka den hårdare osv.  En STÖNANDE man är otroligt upphetsande för de flesta tjejer och motiverar iallafall mig att fortsätta. En man som bara ligger och "stryker på axlarna" som en död fisk skulle jag bara lämna rummet till slut, typ sätta mig och porrsufa vore mer givande :P 

Men ja, det är som med allt sex, folk gillar olika? Gällande att "hålla fast skallen och jucka" bör man ta upp det med kvinnan i förväg eller vara trygg med personen man gör det med tror jag.

Oralsex är kanske inte "din grej" eller så har du inte stött på en tjejer som kan sin grej - för det är en skill, inget alla tjejer kan "naturligt" om vi säger så. Att suga av en kille kräver lyhördhet hos kvinnan, men många kör bara på, upp och ned. Precis som det krävs träning och färdigheter för att kunna ge en kvinna en skön "avslickning". Olika funkar på olika.

Hur stor erfarenhet har du av oralsex, testat många tjejer, eller är du i trygga relationer där du känner att du kan "säga till" eller visa om hon gör fel/när det är extra skönt?

• Anonym (lala)

Det är nog rätt olika. Personligen gillar jag både när min kille bara lutar sig bakåt och njuter och när han tar tag i håret på mig och börjar knulla min mun och hals. Sedan är vårt sexliv rätt präglat av att han är dominant och att jag är undergiven, så detta speglar sig såklart i vad jag gillar att han gör under tiden. Finns nog ingen universallösning på vad tjejer tycker om att killen gör under ett blow job...

Och om du inte tycker att det är så skönt att bli avsugen kanske det inte är något för dig. Det är ju inget måste, även om det ofta verkar så när man kollar på porr...

• Karolinan01
    Anonym (Vasser) skrev 2011-04-15 00:51:39 följande:
    Jag har noterat att män föredrar att man "leker" snarare än ja, bara "munknullar" rakt upp och ned (man orkar så mycket längre dessutom). Men en del uppskattar ju en "dammsugare".

Med "leker" menar jag att tar hjälp av händerna, Mycke slicka och "lek" med tungan över hela könet, även pungen och kanske insidan av låret. 

Mjukt, hårt, variation växlat med hårt/mjukt sugande. Det brukar män _alltid_ uppskatta. Jag vill som kvinna att mannen gärna håller sina händer i mitt hår och till viss del "styr" så som han vill ha det, tex tempot eller ibland visar att det är skönt genom att hålla kvar huvudet i en viss position, trycka den hårdare osv.  En STÖNANDE man är otroligt upphetsande för de flesta tjejer och motiverar iallafall mig att fortsätta. En man som bara ligger och "stryker på axlarna" som en död fisk skulle jag bara lämna rummet till slut, typ sätta mig och porrsufa vore mer givande :P 

Men ja, det är som med allt sex, folk gillar olika? Gällande att "hålla fast skallen och jucka" bör man ta upp det med kvinnan i förväg eller vara trygg med personen man gör det med tror jag.

Oralsex är kanske inte "din grej" eller så har du inte stött på en tjejer som kan sin grej - för det är en skill, inget alla tjejer kan "naturligt" om vi säger så. Att suga av en kille kräver lyhördhet hos kvinnan, men många kör bara på, upp och ned. Precis som det krävs träning och färdigheter för att kunna ge en kvinna en skön "avslickning". Olika funkar på olika.

Hur stor erfarenhet har du av oralsex, testat många tjejer, eller är du i trygga relationer där du känner att du kan "säga till" eller visa om hon gör fel/när det är extra skönt?

Mycket bra skrivet! Kan tillägga att jag älskar att ha mycket och intensiv ögonkontakt.

• Vildblomman

Jag gillar när killen visar uppskattning. När han stönar eller talar om att det är skönt. Och gärna hur eller visar. Händerna ska inte vara passiva tycker jag.
    Jag leker mkt med händer å mun. Har håret uppsatt så det syns vad jag gör.
    Jag blir gärna munknullad om det inte är för hårt.

Inte så kul när man går in för sin uppgift och killen bara står där och noll respons. Tillslut ledsnar man ju.

• Karolinan01
    Vildblomman skrev 2011-04-15 08:15:57 följande:
    Jag gillar när killen visar uppskattning. När han stönar eller talar om att det är skönt. Och gärna hur eller visar. Händerna ska inte vara passiva tycker jag.
    Jag leker mkt med händer å mun. Har håret uppsatt så det syns vad jag gör.
    Jag blir gärna munknullad om det inte är för hårt.

Inte så kul när man går in för sin uppgift och killen bara står där och noll respons. Tillslut ledsnar man ju.
    Instämmer, det måste vara något sorts samspel.
  • Anonym (Bästa)
    Anonym (...) skrev 2011-04-14 23:29:16 följande:

. När jag suger min kille så kan han inte göra något för han har det så skönt. Han bara ligger och njuter. Han blir alldeles galen ibland Skäms

Är det den bästa responsen?
  • Anonym (??)
    Anonym (Bästa) skrev 2022-06-03 23:36:28 följande:
    Är det den bästa responsen?
    Tror du hon svarar....11 år senare? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (??) skrev 2022-06-04 00:12:37 följande:
    Tror du hon svarar....11 år senare? 
    Det var en gammal tråd lol, då vänder vi frågan gillar kvinnor oralsex att det är ett krav, finns det vissa som föredrar att man suger och slickar brösten istället?
Svar på tråden Vad vill ni att killen gör när ni suger av honom?