Dop-present!?!
Hej! Är så frustrerad över att inte ha hittat en någorlunda okej dop-present till min brorsdotter att jag var tvungen att öppna upp ett konto här för att söka vägledning. Nu får ni säkert intrycket av att jag är ganska kräsen och jaa det är jag nog också men har ingen anning om vad jag ska köpa? Behöver egentligen inte vara något super speciellt men det är ju trots allt min brorsdotter...
Hur är det egentligen med alla dessa barnsmycken man ser som doppresenter? Är det okej att ge ett smycke, typ halsband, även fast en 7-månaders baby inte kanske har så mycket uppskattning av just det?
Eller ska jag satsa på en vacker barnbok, det var nämligen min första tanke, men vet inte vilken jag ska välja isåfall, brosan och hans tjej har redan dom typiska barnkammarböckerna. Så ni kanske har några boktips?
Eller helt enkelt köpa en leksam om hon har roligt av redan nu?
Frustrerad fasterr, tacksam för hjälp...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 19:52
Tack för superbra tips och inspiration, hittade sent igårkväll en sida som säljer silversmycken: www.carmencita.se
köpte armbandet som heter figurer.
Tycker det var bra pris för ett silverarmband, så det får faktiskt bli en present från tjejens kusin istället. Själv ska jag fundera mer på era tips, fler råd är också välkommna! TACK :D