• Mumsen

Vad har ni för skrivbordsunderlägg(bakgrundsbild) på eran dator?

Vad har ni för skrivbordsunderlägg(bakgrundsbild) på eran dator?

Vet ni någon bra sida med skrivbordsunderlägg?

• Svar på tråden Vad har ni för skrivbordsunderlägg(bakgrundsbild) på eran dator?
  • sheeba

Vet ingen bra sida, men har inte msn något med bilder där kan man ladda ner, tror det går tillbakrundsbilder.

Själv har jag Alexander, sonen

• äntligen gravid

Haha, faktiskt på mina svärföräldrar. Låter aldeles tokigt men det är för att jag ska ha en bild i närheten av dom som jag visar för min tjej lite då och då. De bor i chile och vi ska dit i januari för första gången och hälsa på och då tänkte jag att hon kanske känner igen dom lite om hon ser många foton på dom.

Men dom är så fina mina svärföräldrar så jag har inget emot att ha dom där

• Lovasraramamma

jag har en bild på Lova som en på FL shoppat ihop. jag byter ganska ofta...
    du kan googla efter såna...finns massor.

• Teskedsgumman83

Jag har Edward Furlong på min

• Avelyn

Växlar mellan olika bilder på mina barn som bakgrundsbild. I bland sonen i bland dottern. Om jag mot förmodan har annan slags bakgrundsbild ett tag utan mina barn är det bakgrunder med Tolkien motiv.

• Catha82

vi har en semesterbild från florida som bakgrundsbild.

• Cornflakes

Har en bild på lillan. Mest för att jag hade dålig fantasi en dag, bilden är inte speciellt bra.

• 2barn

Hehe här har ni egofamiljen nr ett.. Vi har en närbild på maken och mig när vi pussas. Tycker om den bilden, framförallt när han inte är hemma, då kan jag sätta mig och titta på den och drömma mig bort

• Jenny054

ingen bild.. Har helt svart... En bakgrund kan slöa ner datan och det har ja ingen lust med..

Svar på tråden Vad har ni för skrivbordsunderlägg(bakgrundsbild) på eran dator?