Kan man köpa en toppmatad tvättmaskin som även fungerar som torktumlare?
Är det någon som vet om det finns? Har hört det men har aldrig sett någon. Kanske är utopi men det hade varit smart
Är det någon som vet om det finns? Har hört det men har aldrig sett någon. Kanske är utopi men det hade varit smart
Måste bara fråga, varför vill man ha toppmatad? Känns ju jättedumt o förlegat... ;) det är ju mycket bättre att kunna ställa saker ovanpå den, eller bygga in den.
Vi har en frontmatad Elektrolux med tvätt o torktumlare. Är helnöjd med den. Förstår heller inte varför det inte är populärare med sådana maskiner, att folk har en torktumlare o en tvättmaskin separat. Hehe
Det är bara för att de ofta är mindre på bredden. Vi måste ha en liten stackare
Aha, det kan jag förstå. Men jag hade förr en smal sidomatad variant, tror den fortfarande tog 4kg. Den var skitbra. Tror det var en electrolux det med.
Tack! Vad bra! Fast den fick inte bra recensioner
Nej, jag såg det...
Får köpa en vanlig maskin och en rulle med snöre och klädnypor
Jag funderar starkt på att köpa en tvätt/tork fast frontmatad. Nu hänger det tvätt på tork i hela lägenheten...
jag är ute efter en tvättmaskin som även torkar? har ni tips på någon energisnål?
Vi har en kombinerad toppmatad som både tvättar och tumlar. Jag kan inte förstå varför man skulle vilja ha en sidomatad, de är både större och mer opraktiska att fylla med tvätt. Vi har en Bosch.