Jag funderar på att sälja sex!
Jag är en skötsam varannanvecka mamma till två barn. Jag har slitet arslet av mig nu i 3år. Pluggar (utan rätt till csn), jobbar och har barnen varannan vecka. Just nu går det emot mig ekonomiskt. Jag är bara timanställd, och det är lite jobb. Så jag har ansökt om A-kassa, men det strular och det ska kompletteras hit och dit. Jag håller på att ta körkort (det blir dyrare än jag trodde), mobilen gick sönder härom dagen.. Jag har tömt hela mitt lilla sparkonto. Denna månaden kommer jag att få ut ca 2000kr. Det kommer jag inte långt med.
Så jag har funderat ett tag på att sälja sex. Jag vill liksom inte gå ner till Rosenlund och ställa mig bland hororna (fast jag inser att jag blir en hora om jag säljer mig). Jag vet inte hur man gör för att sälja sig via nätet. Och jag vet att jag kommer att må dåligt om jag gör det. Min pojkvän skulle nog inte alls gilla det.. Men jag vet liksom inte vad jag ska göra. Jag har sålt undan en hel del grejer. Att ligga med ett par äckliga gubbar i månaden borde jag väl klara av..
Men hur går man tillväga?