• Anonym (Fattig)

Jag funderar på att sälja sex!

Jag är en skötsam varannanvecka mamma till två barn. Jag har slitet arslet av mig nu i 3år. Pluggar (utan rätt till csn), jobbar och har barnen varannan vecka. Just nu går det emot mig ekonomiskt. Jag är bara timanställd, och det är lite jobb. Så jag har ansökt om A-kassa, men det strular och det ska kompletteras hit och dit. Jag håller på att ta körkort (det blir dyrare än jag trodde), mobilen gick sönder härom dagen.. Jag har tömt hela mitt lilla sparkonto. Denna månaden kommer jag att få ut ca 2000kr. Det kommer jag inte långt med.

Så jag har funderat ett tag på att sälja sex. Jag vill liksom inte gå ner till Rosenlund och ställa mig bland hororna (fast jag inser att jag blir en hora om jag säljer mig). Jag vet inte hur man gör för att sälja sig via nätet. Och jag vet att jag kommer att må dåligt om jag gör det. Min pojkvän skulle nog inte alls gilla det.. Men jag vet liksom inte vad jag ska göra. Jag har sålt undan en hel del grejer. Att ligga med ett par äckliga gubbar i månaden borde jag väl klara av..

Men hur går man tillväga?

• Svar på tråden Jag funderar på att sälja sex!
  • Lily of the Hollow

Du får väl sprida ordet bland bekanta och annat folk. Marknadsför dig, sätt upp lappar..
    Eller så lägger du ut annons i någon porrblaska, söker kunder i ditt områder. 

• Anonym (gör det inte)

Skulle inte råda dig till detta... Det finns bättre lösningar. Har aldrig sålt sex själv men bara att tänka på det, alltså det är ju väldigt förnedrande.

Du är dessutom mamma och tänk om det skulle läcka ut till dina barn, kanske är de små nu, men när de blir äldre. Nej, jag tror du kommer ångra dig...

Din kropp är DIN.  

• Lollilock

Räcker väl att du blir medlem på sexsidor, så får du div. förslag av män som vill betala.

• Anonym

varför har du inte rätt till csn? och om du inte har rätt till csn så kanske du kan få socialbidrag? du borde också kunna få bostadsbidrag eftersom du pluggar och knappt har någon inkomst? har du sökt andra jobb??

det finns ju andra lösningar så varför börja sälja sig? Jag har en vän som har det dåligt ekonomiskt. Hon delar ut tidningar varannan vecka. börjar klockan tre på natten och håller på tills fem, sedan pluggar hon heltid på högskola och har barn varannan vecka och har ett jobb vid sidan om! Känns ju som att sälja sin kropp är när det inte finns någon annan utväg...det framkommer inte via din TS att du kollat andra vägar?

• Anonym (Fattig)

Jag pluggar på komvux nu (men är helt klar om nån månad). Har sökt till högskolan nu i höst. Då har jag rätt till csn igen. Jag vet att jag kommer på fötter när A-kassan kommer igång (kommer bara att behöva dem i ett par månader sen blir det en massa jobb i sommar). Men just nu, jag står och är utan pengar, och jag har utgifter. Jag har aldrig betalt en räkning försent, jag har stenkoll på mina pengar. Bostadsbidrag har jag, har en billig bostadsrätt så det blir svårt med soc. Och pengarna kommer ju att komma från jobb och A-kassa så småningom.

Visst det känns inte alls bra att tänka de här tankarna. Jag blir jätteledsen varje gång. Men det är snabba pengar, även om det skulle göra min illa i hjärtat!

• Anonym (köper inte)

Jag tycker att du ska läsa tråden där TS är en f.d. prostituerad, innan du ens funderar på att göra verklighet av detta.

Om en tjej verkligen är desperat på pengar och kan tänka sig att sälja sex skulle jag i så fall föreslå att sälja nakenfoton, använda trosor och webcam-sex-show som ett något bättre alternativ. Det finns en marknad för det också och betydligt mindre risker.

Eller så skaffar du en ekonomiskt stark och generös KK. Nästan som prostitution men betydligt trevligare, mer vanligt och NÄSTAN accepterat.

• Anonym (gör det inte)
    Anonym (Fattig) skrev 2011-04-16 18:16:45 följande:

Jag pluggar på komvux nu (men är helt klar om nån månad). Har sökt till högskolan nu i höst. Då har jag rätt till csn igen. Jag vet att jag kommer på fötter när A-kassan kommer igång (kommer bara att behöva dem i ett par månader sen blir det en massa jobb i sommar). Men just nu, jag står och är utan pengar, och jag har utgifter. Jag har aldrig betalt en räkning försent, jag har stenkoll på mina pengar. Bostadsbidrag har jag, har en billig bostadsrätt så det blir svårt med soc. Och pengarna kommer ju att komma från jobb och A-kassa så småningom.

Visst det känns inte alls bra att tänka de här tankarna. Jag blir jätteledsen varje gång. Men det är snabba pengar, även om det skulle göra min illa i hjärtat!

Du kan alltid ringa respektive fodringsägare att du inte kan betala räkningen, om det nu skulle bli så illa. De flesta är faktiskt schyssta och låter en betala när man kan!

Det finns betydligt bättre sätt att tjäna pengar på. Sälj saker på blocket, något har man alltid hemma även om det är gamla kläder eller dyrgripar. Lev snålt, om du inte redan gör det. Ta hjälp av soc om det inte finns andra utvägar. 
  • Mommy89

Läste i en annan tråd om killar som köper använda trosor, BH:ar, strumpor m.m., det kanske kan vara något istället? Tungan ute

• glad i livet

Har du någon du skulle kunna låna lite pengar av just nu? Eftersom det bara är tillfälligt. Tex föräldrar eller pojkvän? Ni kan ju göra upp en betalningsplan?

• Anonym (köper inte)

Snart är det sommar......starta en biltvätt, du tvättar bilar förhand iförd en läcker bikini alternativt bikiniunderdel och en vit T-shirt utan BH/överdel.
    Har gjort succé i andra länder.Solig

Svar på tråden Jag funderar på att sälja sex!