• loppis7

Bra o billigt boende i Visby ?

Jag o min 19 dotter funderar på att åka till Gotland i sommar nån som kan tipsa på ett bra o billigt boende i Visby ?

• Svar på tråden Bra o billigt boende i Visby ?
  • Blå damcykel

Ha ha, skojar du? Billigt i sommar? Man får tälta i skogen 1 natt utan markägarens tillstånd. Flytta tältet varje dag... Annars får du hosta upp några tusen.
    Har nyss bokat båt hem till ön i sommar. 2 vuxna och 1 bebis med bil 3000 kr. Då åker vi nattbåt för att få det så billigt som möjligt. Thank god att mina föräldrar bor kvar så boende blir gratis.

• loppis7

Det klart att jag förstår att kostar men det är väl aldrig fel att få tips på boende ???

• April Mamma

Ett boende på Gotland, i city eller utanför ÄR dyrt.
    Vi åker nog dit v 30 och då kostar det oss 7000 kr per vecka för boendet. Sedan tillkommer ju båten som säkert kostar oss 3-4 tusen. Så att åka till Gotland är som att åka utomlands =)

MEN eftersom ni är två som ska åka så kanske ni kan bo "inneboende" i ett rum eller dyl, man är ju mest ute osv ändå.

Kolla Blocket.

• Blå damcykel

Men du skriver ju bra och billigt boende... Det finns inte.
    Bra finns. Vill du bo I eller UTANFÖR visby.

• loppis7

Precis vi kommer att få sjuts till båten , sen skulle man försöka hitta nått rum el liknande.

• loppis7

Gottland:Tack för ditt svar ska kolla det !

• tessilus

fast billigt behöver ju inte betyda lite pengar. ett hotell kanske kostar 2000kr o ett annat 5000kr...eller 10000kr...tja då kanske man kan leta ett billigt boende. alla ställen kostar ju olika.

Svar på tråden Bra o billigt boende i Visby ?