Bra o billigt boende i Visby ?
Jag o min 19 dotter funderar på att åka till Gotland i sommar nån som kan tipsa på ett bra o billigt boende i Visby ?
Jag o min 19 dotter funderar på att åka till Gotland i sommar nån som kan tipsa på ett bra o billigt boende i Visby ?
Ha ha, skojar du? Billigt i sommar? Man får tälta i skogen 1 natt utan markägarens tillstånd. Flytta tältet varje dag... Annars får du hosta upp några tusen.
Har nyss bokat båt hem till ön i sommar. 2 vuxna och 1 bebis med bil 3000 kr. Då åker vi nattbåt för att få det så billigt som möjligt. Thank god att mina föräldrar bor kvar så boende blir gratis.
Det klart att jag förstår att kostar men det är väl aldrig fel att få tips på boende ???
Ett boende på Gotland, i city eller utanför ÄR dyrt.
Vi åker nog dit v 30 och då kostar det oss 7000 kr per vecka för boendet. Sedan tillkommer ju båten som säkert kostar oss 3-4 tusen. Så att åka till Gotland är som att åka utomlands =)
MEN eftersom ni är två som ska åka så kanske ni kan bo "inneboende" i ett rum eller dyl, man är ju mest ute osv ändå.
Kolla Blocket.
Men du skriver ju bra och billigt boende... Det finns inte.
Bra finns. Vill du bo I eller UTANFÖR visby.
Precis vi kommer att få sjuts till båten , sen skulle man försöka hitta nått rum el liknande.
Hyr cyklar och satsa på snäck, gustafsvik eller norderstrand.
Gottland:Tack för ditt svar ska kolla det !
fast billigt behöver ju inte betyda lite pengar. ett hotell kanske kostar 2000kr o ett annat 5000kr...eller 10000kr...tja då kanske man kan leta ett billigt boende. alla ställen kostar ju olika.