• Anonym (knip)

Det här med knipkulor! behöver hjälp!

Köpte för några månader sen knipkulor som e alldeles för stora anser jag...
    Köpte dessa www.ellos.se/dv/1-Skonhet-halsa-Intimprodukte... 

och undrar vad ska man köpa för nån!?!

jag vill ju gärna ha med "snöre" så den aldrig kan åka bort,iväg osv (kanske inte kan försvinna så men iaf!!)..
    o e de inte bättre för ens "träning" att köpa typ nått som ser ut som ett ägg, alltså ovala knipkulor..får man inte anstränga sig mera för att hålla kvar dom då??

elle tänker jag helt fel!!??...

hjälp mig att hitta rätt!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-17 01:39
    kom på...dom borde väl väga lite okså..då får man väl knipa för att dom inte ska åka ut??..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-17 01:45
    blev nått fel, provar igen med denna...
    www.ellos.se/dv/1-Skonhet-halsa-Intimprodukter/Belladot/_/N-h1bZ1z13t1lZ1z141xe&sta=h1bZ1z141xe%7c%7c%7c0

denna köpte jag

• Svar på tråden Det här med knipkulor! behöver hjälp!
  • Anonym (knip)

puffar!!

• Anonym

www.morethanlove.se/&c=&cat=64&pid=113

Skulle rekommendera de här kulorna. Dock ej snören på men de är såpass tunga att de ramlar ut av sig själva. Bra att träna knipövningar med - försöka ha dem kvar - men även kanon vid samlag!

• Anonym (knip)
    Anonym skrev 2011-05-04 21:18:07 följande:
    www.morethanlove.se/

Skulle rekommendera de här kulorna. Dock ej snören på men de är såpass tunga att de ramlar ut av sig själva. Bra att träna knipövningar med - försöka ha dem kvar - men även kanon vid samlag!

e rädd att dom "försvinner" om jag inte har snöre i dom att  dra ut dom i!!...

låter kanske knäppt men!

• sofiaericson3

Om de används analt kan de "vandra" upp till magsäcken så de är absolut inte för analt bruk. Men används de vaginalt så kommer de varken fastna eller försvinna - tyngdkraften gör sitt då de är ganska tunga. Jag säljer mycket av dom eftersom jag kan "skryta" över hur bra dom är då jag använder dom regelbundet - både som knipkulor och vid samlag.

• Anonym (knip)
    sofiaericson3 skrev 2011-05-04 22:20:37 följande:
    Om de används analt kan de "vandra" upp till magsäcken så de är absolut inte för analt bruk. Men används de vaginalt så kommer de varken fastna eller försvinna - tyngdkraften gör sitt då de är ganska tunga. Jag säljer mycket av dom eftersom jag kan "skryta" över hur bra dom är då jag använder dom regelbundet - både som knipkulor och vid samlag.
    jaha okej....nja ska bara ha som o knipa medTyst ...men va väger dom som e tyngst då?..o dom lättaste? vet du det?
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-05-04 21:18:07 följande:
    www.morethanlove.se/

Nej de ramlar inte ut av sig själva, vad fick du det ifrån???? Jag har dessa kulor TS och de ramlar inte alls ut av sig själva. Dock går det såklart att få ut dom. Första gången fick jag typ krysta ut dom och jag vågade inte gå på toaletten, för en kvinna som gjorde det spräckte sin toalett med sånna kulor, porslinet bara sprack när de ramlade ur. Så ut med kulorna innan toabesök

Men ett de är tungre än de andra kulorna och om dina muskler inte är i hyfsat skick så kan de kanske ramla ut och då är ju träningen menlös.

www.morethanlove.se/&c=&cat=64&pid=115

Där hittar du liknande de du köpte fast dessa är 5mm mindre i diameter, kanske värt att testa, vet att jag någonstans har hittat sånna som är 2,5 cm, skall se om jag kan hitta dom åt dig och återkomma.
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Madelen b

Du behöver ju inte köra upp båda kulorna samtidigt utan ha ena utanför, då blir de mer tyngd och på så sett svårare.

Sedan har Lelo ett sett med kulor (4st) där du kan bygga ihop själv då dessa har varierande tyngder. Kan även välja om du vill ha 1st eller 2st kulor........Finns bla att köpa hos martinshop.se

• HäckHäxan
    Madelen b skrev 2011-05-04 23:55:24 följande:
    Du behöver ju inte köra upp båda kulorna samtidigt utan ha ena utanför, då blir de mer tyngd och på så sett svårare.

Sedan har Lelo ett sett med kulor (4st) där du kan bygga ihop själv då dessa har varierande tyngder. Kan även välja om du vill ha 1st eller 2st kulor........Finns bla att köpa hos martinshop.se
    www.lustjakt.se/Katalog/knipkulor/lelo_luna_beads_netto.aspx

är det dessa du menar?? Dom verkar bra iaf
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
Svar på tråden Det här med knipkulor! behöver hjälp!