• tesslita

skum känsla angående magen?

jag tycker det är ganska obehagligt med min stora mage ibland..
    känns som jag ständigt går och spänner ut magen fast jag inte gör det?
    blir dessutom helt slut i magen ibland..orkar liksom inte stå upp..
    fler som känner så?

• Svar på tråden skum känsla angående magen?
  • Änglatuss

du är inte ensam vännen!!!

• tesslita

*puffar lite för mer svar*

• starlet

Känner igen mig i det du beskriver Tycker också att magen kändes ansträngd när den började bli stor det mesta av den känslan har gått över nu konstigt nog. Kanske har man vant sig vid tyngden och känslan av att slippa dra in magen 24 timmar om dygnet

Men jag slutar inte att förvånas när jag ser mig själv i spegeln eller när folk man inte känner kommenterar magen. Har lite svårt för att folk bara ser en som en stor mage liksom.

• Pigge2

Jag tycker det är ganska obehagligt att vara gravid i huvud taget. Fast man vänjer sig. Magen börjar blir större nu så det tar emot när jag böjer mig osv. Rullar jag över på magen i sömnen känns det olustigt. Mensvärk har jag inte längre men det spänner o drar i magen och ibland när jag äter mycket får jag ont på ett mysko sätt som om alla grejer inte får plats där inne. Sen hugger det eller snarare ilar i nedre delen i bland, är nog foglosningen. Och jag får jämt känslan att jag varken orkar stå eller gå längre att jag bara måste hitta en bänk att vila på...

Svar på tråden skum känsla angående magen?