• Anonym (snuskig)

att sälja använda trosor och nakenbilder

Hej

Har allvarlig funderat på att sälja använda trosor och nakenbilder på mig. Har letat länge på nätet och lagt ut en annons på adoos, men såg några som haft en egen site för det. Hur gör man???
    Jag vet att andra kanske tycker att det är äcklig, så jag vill inte höra att det är FY FY. Jag vill bara gära veta hur man gör. Skulle ju vara ett bra sätt att få in lite extra peng, och jag har inget problem med det. Är desutom höggravid som oxå kan vara upphetsande för vissa.

• Svar på tråden att sälja använda trosor och nakenbilder
  • Mangift

Hej!

Nej verkar vara dåligt med svar, jag har tyvärr heller inget tips! Bry dig inte om vad andra tycker, om du gillar det är det väl din ensak. Tänk bara på om du ska sälja nakenbilder så sprids dom väligt lätt.. Lycka till med graviditeten.
    // Björn

• Anonym (snuskig)

tack för svaret. nej du, jag bryr mig inte vad andra säger eller tycker. Nu har jag redan fixat en egen hemsida och fått en första förfrågan. Får se hur det blir. Det är ett enkelt sätt att tjäna lite extra pengar på och har har ingen känslomässigt förhållande med mina trosor och allt är helt anonymt. Bilderna är ju förstås utan huvudet eller bakgrund som nån skulle kunna känna igen.  

• MrsAssault
    Anonym skrev 2011-05-21 16:47:06 följande:
    Av ren nyfikenhet undrar jag, vad ska du göra med dessa trosor?
    vafan tror du?
  • Tom Araya
    MrsAssault skrev 2011-05-21 17:04:07 följande:
    vafan tror du?
    haha....kränga vidare! Skrattande
  • Anonym (helt ok)

Jag har frågat min tjej ifall hon kan tänka sig sälja använda trosor. Vet att det finns en marknad. Det är sexigt med underkläder. Och en del gillar när dem är använda. Finns folk till allt. Det finns en kvinna här på forumet som förut skrivit om sin business, om hur hon tog beställningar av sin kundkrets och bad henne ha på sig underbyxorna vid olika tillfällen. När hon sov, när hon hade mens, haft sex med mera. Var väl extra tändande för männen när de visste hur och när hon använt plaggen.

Jag tycker det verkar vara enkelt sätt tjäna en slant. Men jag har inget tips om hur du drar igång. Ville bara stötta dig. 

• lille Birger
    vafan tror du?
    Hans syrra eller flickvän kanske fyller år och önskar sig trosor.
  • oOOo  oOOo
    vafan tror du?
    Kanske vill plantera DNA bevis på någon brottsplats
  • Anonym
    oOOo oOOo skrev 2011-05-21 18:47:32 följande:
    Kanske vill plantera DNA bevis på någon brottsplats
    Förvånad
  • Älskar snusk

Älskar gravida kvinnor! Har som nöje att söka upp gravida och ta nakenbilder! Tycker du borde fixa och säja bilder på dig själv.

• Anonym (Kille)

Jag har sålt flera trosor och jag är en kille:) har både pissar i dom och torkat mig i röven med dom enl kundens önskemål hehe

• Anonym (Hur mycket?)

Hej

Jag är själv tjej och har väl kanske inga seriösa tankar på detta extraknäck.. Men är uppriktigt nyfiken över hur mycket trosorna kostar... Beror det på typ av trosa, material, antal dagar de är använda?  

• lille Birger
    Anonym (Hur mycket?) skrev 2012-06-28 23:24:29 följande:
    Hej

Jag är själv tjej och har väl kanske inga seriösa tankar på detta extraknäck.. Men är uppriktigt nyfiken över hur mycket trosorna kostar... Beror det på typ av trosa, material, antal dagar de är använda?  
    Om det är en dyr trosa måste ju priset gå upp, kan inte tänka mig annat.
  • Anonym (Hur mycket?)
    lille Birger skrev 2012-06-29 10:54:59 följande:
    Om det är en dyr trosa måste ju priset gå upp, kan inte tänka mig annat.
    Man borde ju även erbjuda trosor man använt under ett par dagar som är riktigt fulla av sådant som dessa människor eftersöker, och då ta extra betalt. 
Svar på tråden att sälja använda trosor och nakenbilder