• Anonym (lite pryd)

Hur många har en dildo eller andra sexleksaker tillsammans med partnern?

Jag har aldrig någonsin använt en dildo eller något dyl.. Börjar bli mer och mer nyfiken på att prova det.

Så ni som har erfarenhet av det får jättegärna berätta vad ni använder och blir sexet ännu bättre MED det?

• Svar på tråden Hur många har en dildo eller andra sexleksaker tillsammans med partnern?
  • Anonym

Vi har en dildo, mrs rabbit som sätt på killens snopp (vad säger man?) Ätbara oljor, penis ringar.
    Jo jag tycker det är bra med lite sexleksaker...Gör det lite roligare!

• Danbala

Penisringar, latex, piskor, bojor, jorå.

Inga dildos eller sådant (än), men det kanske är mest för att vi inte skulle hinna med fler leksaker om vi inte börjar ta ledigt från jobbet för att ha mer sex. (Vilken drömtillvaro! )

• Anonym

Ja just det vi har också bojjor det missa jag

• sandra084

Nja,sexet blir väl inte alltid ännu bättre med sexleksaker.Men det är skoj att prova något nytt ibland,leka lite..
    Vi har endel här hemma.Vibrerande dildo,analkulor,massageoljor.Vi har olika piskor,det är skoj..dem använder vi om och när vi är barnlediga.Vi har flera olika handbojor,jätte skoj faktiskt.Ögonbindel,det är kul att ha och använda förstås.

Finns mycket att göra på den punkten.Binda fast varandra,använda ögonbindel.
    Sen kan man köpa sexiga kläder eller underkläder.Trosor,BH,string,korsetter eller korsletter..strumpbyxor.Finns hur mycket som hellst,så om ni funderar på beställa något så kika i flera butiker innan ni gör en beställning.

Ibland finns det saker man har hemma man kan använda.Ni kan prova på olika saker,ni måste inte direkt tända på allt,ni kan göra det för skoj skull med.

Med sexleksaker och sånt kan man variera sig lite..
    Eller så kan man ha sex på annorlunda ställen.I bilen,tvättstugan,i soffan,på golvet..var som hellst.Ni får testa er fram.

• Anonym (*rodnad*)

Jag har "nyligen" fått en dildo men har inte använt den så ofta. min man har använt den på mig 3 gånger tror jag o 2 utav dessa 3 fick jag stora och starka orgasmer...
    sedan så har vi massageoljor, handbojor, liten vippa med fjädrar för att kittla varandra och en sån där "sov" mask (vi använder den för att överraska.. spänningen blir MYCKEt högre då )

• BitchigaBea

Hej hej!

Jag har 3 olika vibrator och dildosar. Jag fullkomligt älskar mina vänner
    En fingervibrator som jag inte e sååå mycket för. Sen har jag en standard som bara vibrerar o hård heller inget att ha men min rabbit den e ngt att ha *mums*
    Den brukar mannen använda på mig o det tycker jag e underbart. Sen har vi handklovar men jag e inte mycket för det där.

Men tycker hela klart att du ska köpa dig en o prova på

Lycka till o meddela gärna om du gillade det

• Anonym (lite pryd)

Den här Rabbit som alla pratar om.. ÄR den verkligen mer speciell än andra dildosar?

• BitchigaBea

Ja rabbiten är mer speciell. Den har vibrator som stimulerar din klitoris o sen roterar själva "staven" som även har kulor i o det är en enormt underbar känsla vill jag lova. Kulorna roterar beroende på hur du har den men jag har den så det roterar precis vid öppningen o det stimulerar mig enormt.

• Anonym

Vi har delfinen 2 dildo och en såndär flärp man trär på snoppen,kan inte komma på vad det heter

• Anonym (lite pryd)

puffar

• Anonym (kaninen)

Vi har en dildo, typ rabbit. Den är helt kanon-bra. Om jag inte hinnter få orgasm så leker min man med den med mig. Jag rekommenderar det varmt.

• Anonym

Har en hel kartong full! Låter väldigt extravagant, men de är inte mina... jag säljer sånt!

Men självklart har jag testat det mesta av det jag säljer, och rekommenderar starkt Rabbit!

• Nutz

Jo,visst har vi en leksak..Men den glöms oftast bort när vi myser med varandra

• elefanthonan

Vi har två olika sorters dildo,latex o skinnkläder,bojor till händer o fötter,ett hemmabyggt kors för lite pisk bl a.

• Nutz

elfanthonan

*imponerad* vilka prylar

• Anonym (säljare)

Har oxå en hel väska full då jag med är säljare
    Min sambo har varit med och testat en del och tycker att det är ett toppenjobb jag har skaffat mig vid sidan om..*L*..
    Jag håller med, Rabbit är helt suverän! Fast jag föredrar Blossom Rabbit, den som har stålkulor istället för pärlkulor. Tycker den känns lite mer

Svar på tråden Hur många har en dildo eller andra sexleksaker tillsammans med partnern?