• morsa83

Smakråd med placering av tatuering.

Jag har i dagsläget ingen tatuering, men vill så gärna tatuera min dotters namn. Skulle behöva hjälp, eller smakråd vart jag ska placera den. Har förts tänkt att ha den på vaden lite snett. Men sen funderar jag hela tiden på andra ställen. T.ex på handleden, underarmen om ni förstår vad jag menar. Eller skriva rakt ner på vaden. Vad tycker ni?? Skulle gärna vilja ha någon stjärna eller något oxå efter hennes namn, som är Denize.

• Svar på tråden Smakråd med placering av tatuering.
  • Tessaa89

Jag har ett namn ovanför fotknölen på utsidan av foten och pricken över i är ett hjärta :)

• morsa83
    Tessaa89 skrev 2011-04-19 12:18:55 följande:
    Jag har ett namn ovanför fotknölen på utsidan av foten och pricken över i är ett hjärta :)
    Ingen bild???
  • Fru KM

Handleden är fint men även på sidan av armen, om du förstår var jag menar:)

• Johan75

Ett tipps kan vara att sätta den på ett ställe som går att dölja enkelt. Jag önskar verkligen att det inte var så, men många arbetsgivare har krav på att tatueringar ska döljas. För min egen del vet jag också att farmor mår lite bättre när hon slipper se alla mina, även om hon vet att de finns där.

Därför blir mitt tipps - Överarm eller axel. (där gör de inte så ont heller om du nu inte ska in på insidan av överarmen)

Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Smakråd med placering av tatuering.