• SötaSarah

Varm ostdipp/sås till tacos?

För många år sen köpte jag någon sån påse i tacohyllan tror det var old el paso men är inte helt säker, som man blandade med mjölk eller så om jag inte har fel och det blev då en varm ostsås typ, som cheddardippen på Max t ex, nåt liknande. Men hittar inte längre! Någon som vet om det finns någonstans och vilket märke i så fall?? :)

• Svar på tråden Varm ostdipp/sås till tacos?
  • Nalle Puh73

Såg den på affären för inte allt för länge sen. Märket är Old el paso. Enligt deras hemsida ska den finnas kvar iallafall.

♥ William och Elias, Mina älskade trollungar. William 050507 Elias 080623 ♥
  • Majsan70

Finns färdig ostsås på burk från Santa Maria? tror jag. Går utmärkt att värma o blir supersmaskigt.

• GrodanSkrutt
    Majsan70 skrev 2011-04-19 17:51:22 följande:
    Finns färdig ostsås på burk från Santa Maria? tror jag. Går utmärkt att värma o blir supersmaskigt.
    Den är supergod!
    Har inte testat värma den, men de ska jag göra nu - tack för tips =)
  • SötaSarah
    Majsan70 skrev 2011-04-19 17:51:22 följande:
    Ja, den är supergod! Visste inte att man kunde värma då ska jag göra det! =)

Jag saknar den Old el paso ja, sjuuukt god! Måste in i varenda affär och leta tror jag =) Kom på den för ett tag sen att det va länge sen hehe
  • Saaran

Den påsen man värmer på spisen med mjölk brukar jag köpa på  ica maxi :)  Där såg jag den nydligen så den finns allt kvar  :)

Svar på tråden Varm ostdipp/sås till tacos?