• AmandaaElisabeth

Var göra 3d/könsultraljud när man bor i norrköping?

Någon som vet var vi som bor i norrköping kan göra 3D/könsul? Snabba svar tack :)
    crocus i lkpg gör inte, jag ringde o frågade!

• Svar på tråden Var göra 3d/könsultraljud när man bor i norrköping?
  • Tulpy

Varför gör inte crocus det?

• Mejamus
    AmandaaElisabeth skrev 2011-04-19 15:06:46 följande:

Någon som vet var vi som bor i norrköping kan göra 3D/könsul? Snabba svar tack :)

Har Crocus slutat med att berätta kön? Var där 2007 och då gick det bra... Isåfall hänger jag på och undrar i den här tråden för det var till Crocus jag tänkte vända mej för att ta reda på det! Förvånad
  • Tulpy

Min svägerska var där förra året och kollade även då kön

• AmandaaElisabeth

Hmm konstigt, får ringa o fråga igen på crocus :/ och några länge bilresor har jag helst ingen lust att göra!
     jag återkommer om svar imorgon om vad dom sa!

• Honey1982

Jag gjorde 3D UL med Könsul för mindre än ett år sen på Crocus. Verkar märkligt om de har slutat med det eftersom Selbing är otroligt duktig. Står ju inget om att de har slutat med det på hemsidan heller.
    En sån här var jag på och det var värt varenda krona!
    http://www.crocus.nu/Tillvxtkontroll_1712_1080.php
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Mejamus
    Honey1982 skrev 2011-04-19 21:36:38 följande:
    Jag gjorde 3D UL med Könsul för mindre än ett år sen på Crocus. Verkar märkligt om de har slutat med det eftersom Selbing är otroligt duktig. Står ju inget om att de har slutat med det på hemsidan heller.
    En sån här var jag på och det var värt varenda krona!
    www.crocus.nu/Tillvxtkontroll_1712_1080.php
    Citat från den sidan: "3D- och 4D-undersökningar görs för att man skall kunna se fostret på samma sätt som vi är vana att se det nyfödda barnet.  Vi utför även könsbestämning på fostret om man önskar det." 
  • Mejamus

TS: De har ju ingen undersökning där de BARA kollar könet utan man får nog ta en sån tillväxtkontroll.

• AmandaaElisabeth

Man var ju tvungen att ta en annan undersökning också för att få reda på könet, vi är bara intresserade av könet och en 3D film att ha hemma som man kan titta tillbaka på sen!

Finns de inget annat ställe? :/

• JonnaElla0311

Jag ska göra 3D ultra på vrinnevi i Norrköping den 16/5..får veta könet oxå då. Men misstänker dock att detta 3D ultra är enbart till dom som är i behov att göra tillväxt kontroll för det är därför jag ska dit...annars vet jag att nåra bekanta åka till Linköping och kollat upp det nånstans,kostade 900; har jag för mig..
  • krillelkpg

Jag vet att storken i Linköping utför könsultraljud för 600 kr tror jag

Svar på tråden Var göra 3d/könsultraljud när man bor i norrköping?