• Anonym (????)

Min kille gillar djursex!!!

Råkade hitta en grej på min killes dator förut, jag har inte med mig min dator och vi är på semester, han var iväg och jag skulle slå på en film till ungarna på datorn, vet inte vart han har sina torrents så jag tittade på senaste använda mapparna, och där fanns det en mapp som hette "the knotty christmas present", så jag klickade på den och trodde det var nån komedi, det lät ju fruktansvärt oskyldigt, och han brukar ha porr på datan viket jag inte bryr mig om, vi brukar kolla tillsammans.. OCH VAD FÅR JAG UPP.. en tjej som har sex med en hund!! DETTA ÄR MER ÄN JAG ville veta!!!

vet inte hur jag ska hantera detta!! vad ska jag göra???? ska jag säga nåt, eller låtsas som inget? hur ska jag kunna ha sex med honom efter detta?!?! snälla hjälp..

• Svar på tråden Min kille gillar djursex!!!
  • Fidelis ad urnam

Det kan mycket väl vara ett sjukt klipp som någon har skickat till honom som ett skämt.
    Anta inte det värsta utan prata med honom först.

• Anonym (????)
    Fidelis ad urnam skrev 2011-04-19 15:17:54 följande:
    Det kan mycket väl vara ett sjukt klipp som någon har skickat till honom som ett skämt.
    Anta inte det värsta utan prata med honom först.
    Fast om det är så då har man de ju inte bland senaste använda filmer, och inte i nedladdningsmappen där man drar ner torrents (kollade vart den låg sen) utan bland mina mottagna filer!!!!

hur ska jag ta upp detta med honom? vet inte vad jag ska säga, och hur jag ska säga det!!
  • Fidelis ad urnam

Fråga bara rakt ut vad det är för film och hur det kommer sig att han har den.
    Kan vara någon som har tipsat om titeln, för att jävlas/retas eller what ever, och han laddade ner den och såg vad det var men har bara inte raderat den.

• Anonym (????)

alltså detta är en it-tekniker jag är ihop med, jag har svårt att tro att han laddar ner saker utan att kolla upp vad det är först, han är asnojjig på virus, och sånt där, han är inte så godtrogen. men jag måste ju ta upp det på nåt sätt, men jag vill inte att han ska tro att jag snokar.. :/

• Anonym (hmm)

Eller så tänder han på det helt enkelt. Det är en sak att se det på film och vilja göra det själv. Om min sambo skulle börja ställa moraliska hysteriska frågor om vad jag ser på för porr skulle det vara början till slutet. Fantasier är fantasier, låt honom ha dem ifred.

• Fidelis ad urnam
    Anonym (????) skrev 2011-04-19 15:24:30 följande:
    alltså detta är en it-tekniker jag är ihop med, jag har svårt att tro att han laddar ner saker utan att kolla upp vad det är först, han är asnojjig på virus, och sånt där, han är inte så godtrogen. men jag måste ju ta upp det på nåt sätt, men jag vill inte att han ska tro att jag snokar.. :/
    Om han är IT-tekniker och vet allt så ville han att du skulle hitta filen, annars hade han gömt den på datorn.
  • zannahh

Och det forsta man gor (pa semestern, med barnen) ar att ga in pa familjeliv och fraga vad du ska gora??

Jisses, vad hade ni gjort utan familjeliv. Skaffa ett riktigt liv och konfrontera era man/kvinnor om saker ni undrar i stallet!!

Blir sa trott pa det "vad ska jag gora". Vad tror ni??

Alternativ 1 - Latsas som att det regnar - troligen inte sa bra.
    Alternativ 2 - Fraga honom?? Later mest rimligt for hur ska nagon har kunna veta.

• Anonym

Jag hade kräkts över min sambo och sedan kastat ut honom... jag hade ALDRIG kunna sudda ut bilderna av denna film när vi har sex..... BLÄ.... min kärlek har gränser!

• Anonym

ibland följer sådant med om man tex laddar hem soel eller sådant på datorn..

Svar på tråden Min kille gillar djursex!!!