• Sociologistuderande

Enkät, amning/stöd

Hej!

Mitt namn är Linda, Sociologistuderande vid Högskolan i Kristianstad. Jag läser nu mitt tredje år och har i uppgift att göra en forskningsuppsats inom valfritt ämne. Jag har valt att skriva om amning - inte amningens varande utan snarare det stöd och information man har fått eller inte fått så även om man valt att inte amma / inte kan amma.

Er erfarenhet är värdefull för mig i min forskning varför jag efterlyser mammor som kan tänka sig att svara på en enkät. Svaren kommer inte att hamna hos någon tredje part utan redovisas som statistik med undantag för en öppen fråga där man kan ge svar i egna ord eller välja att inte svara alls. De svar som erhålls där kan användas i min uppsats för att tydliggöra resultatet, dock utan att det framgår från vem svaren kommer.

Kan du tänkta dig att delta så skriv gärna några rader till min email: linda.edstrand@gmail.com för att erhålla en länk samt en personlig nyckel till enkäten. Ni får även ett missiv brev med allmän information kring mitt arbete.

Tack för din tid!

Vänligen
    Linda Edstrand

Svar på tråden Enkät, amning/stöd