• Natali84

få reda på kön i vecka 10

Det är ett hemma test man gör med kiss. Ca 80% rätt o man bör ej ta stora beslut efter resultat, tex att måla blå eller rosa eller köpa kläder, för det kan vara fel i 1 av 3 fall.
    någon som provat? den heter boy or girl. vad fick ni för resultat o vilket blev det? jag har köpt 3 st hehe ,, för o testa hur pålitligt det är... med vill höra , från er som gjort det.
    Någon som vill testa?

• Svar på tråden få reda på kön i vecka 10
  • SilverLadyG

Måste nog vara en fusktest, detta är inte möjligt vetenskapligt att få veta barnets kön via mammas urin. Slösa inte massa pengar på onödig skräp och spara pengarna istället för bebisen. Ultraljud kan avgöra senare könet, om inte ultraljud så skulle man behöva ta prov på fostret och klarlägga kromosomerna...

• Natali84
    GreteP skrev 2011-04-19 18:21:09 följande:
    Måste nog vara en fusktest, detta är inte möjligt vetenskapligt att få veta barnets kön via mammas urin. Slösa inte massa pengar på onödig skräp och spara pengarna istället för bebisen. Ultraljud kan avgöra senare könet, om inte ultraljud så skulle man behöva ta prov på fostret och klarlägga kromosomerna...
    ok ne ,, det är inte viktigt,, jag såg youtub filmer om folk som gjort det o sen fick de samma resultat när bebin var född eller på ul
  • lycktan

Katrin Zytomierska (eller hur hon nu stavar)gjorde ett sånt test och det sa flicka men UL sa pojke och ut kom ju just en pojke.

• SilverLadyG
    Natali84 skrev 2011-04-19 18:32:54 följande:
    ok ne ,, det är inte viktigt,, jag såg youtub filmer om folk som gjort det o sen fick de samma resultat när bebin var född eller på ul
    Hur vet du att youtube filmer är inte fusk? Plus finns det en sannolighet att testen visar rätt pga. REN SLUMP!
  • Natali84
    GreteP skrev 2011-04-19 18:43:24 följande:
    Hur vet du att youtube filmer är inte fusk? Plus finns det en sannolighet att testen visar rätt pga. REN SLUMP!
    jo det är sant,, de vet man kanske ej, men fick se resultatet på testet o sen filma de ul där man såg kön.. men de e just därför ja köpte några ,, bara får o se hur sant det är... Jag kommer ej ta beslut efter vad de visar utan jag kommer inte känna mig säker förrän på ul. Det är mest för skoj
  • SilverLadyG
    Natali84 skrev 2011-04-19 20:41:46 följande:
    jo det är sant,, de vet man kanske ej, men fick se resultatet på testet o sen filma de ul där man såg kön.. men de e just därför ja köpte några ,, bara får o se hur sant det är... Jag kommer ej ta beslut efter vad de visar utan jag kommer inte känna mig säker förrän på ul. Det är mest för skoj
    Skrattande ha det så skoj Skrattande
  • Natali84

Så jag har varit Ul och fick svar att hon såg en flicka hon var mycket säker. Så de testen jag tog med urin i vecka 10 stämmer på mig båda sa flicka, slump ?

• sannasess

var köpte du testet ? o vad kostade det? känner att ja måste testa detta hahaha

• miikaelas

Vad står det på testet? Alltså hur fungerar det? Vad mäter det i urinet som ska va olika på pojke vs flicka?

• Natali84

Boy or girl gender test. Det finns något i burken man kissar i som mäter Titta o läs på http://www.intelligender.com/home.html?pageid=6?gclid=CN2g9cn6pKsCFUO_zAod7mgb1A. Den är billigast på ebay

Svar på tråden få reda på kön i vecka 10