• crazy hannah

Hur lång är en nyfödd bebis fot ungefär??

Håller på att virka converse skor i nyfödd strlk, men har glömt hur små de faktsikt är..

Någon som vet?

Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill komma ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor.
  • Svar på tråden Hur lång är en nyfödd bebis fot ungefär??
  • M C

stlk 11-15, du får kolla i en måttabell. Men jag skulle vänta tills jag hunnit mäta, det skiljer rejält mellan bäsarna.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Hallonmumsan

har du inga fotavtryck ifrån dina tidigare barn? hade dom stora eller små fötter?
    Mina har haft stora och aldrig kunnat ha bebistofflor alls så det kan ju variera ganska mycket

• viseversa

Oj min unge hade STOORA fötter när han föddes så enligt tabellerna på strumpor så hade han som nyfödd strumpor i st 2-3mån ungefär. Nu har han fötter i st 4-6 mån. han är 7 veckor idag! Så det är väääldigt olika.

• Snabeldrake

Min gosse har alltid haft stora fötter. Såna där små runda, söta nyföddfötter har vi då aldrig sett några =) Så det är så väldigt olika. Kan du inte virka sen? Eller gör ett par små och ett lite större?

Svar på tråden Hur lång är en nyfödd bebis fot ungefär??