• Anonym

Sex vid mens?

Låter ni bli att ha penetrerande sex vid mens eller stör det er inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex vid mens?
  • Stårscha

Jag klarar mig utan sex när jag har mens.

En urspårad tråd är en intressant tråd.
  • Anonym (menslisa)

Inte vid värsta störtfloden kanske, men annars kan man ta sig en svängom i duschen, min pojkvän är inte rädd för min mens. Mens är ju inte farligt alls. Ibland är det jobbigt för mig att veta "jaha nu blir det inget på en vecka, och jag som är så sugen" men då hoppar vi in i duchen ibland hihi :D

• RebornEve

första dagen på mensen brukar vi låta bli. dels brukar jag då ha mensvärk och dels så blöder jag mest då...
    sen är de bara att köra på =)

jag blir hellre ogillad för den jag är, än gillad för den jag inte är...
  • Joppelina

Kvinna och kan ha sex under mens, utom första 1½ dygnet då jag blöder jättemycket.

• Anonym (b)

Inte första två-tre dagarna. Men sedan när det inte är så mycket är det fritt fram.

• Anonym

Har kramper & blöder som en flod de första 3dgr sedan kör vi om vi har lust & ork =)

• Anonym

Eftersom jag är i den åldern då mensen är rätt oregelbunden så skulle det vara rätt trist att låta bli sex vid minsta blödning. Använder dock tamponger man kan ha sex med så inget problem.

• Anonym (b)
    Anonym skrev 2011-04-20 15:16:05 följande:
    Eftersom jag är i den åldern då mensen är rätt oregelbunden så skulle det vara rätt trist att låta bli sex vid minsta blödning. Använder dock tamponger man kan ha sex med så inget problem.
    AJ! Det låter obehagligt. Hur funkar dom?
  • Art Vandelay

Jag avstår gärna såvida man inte tar en snabbis i duschen...

Svar på tråden Sex vid mens?