• Anonym (Hm?)

När kan man se inkommande lön?

Jag brukar alltid kunna se min inkommande lön kl ett dagen innan löningdag.
    Men jag kan fortfarande inte se den idag. Vi har fått lönespecar att de ska vara på kontot imorgon. Kan det ibland vara så att man inte ser en utbetalning?

Kan det vara nån form av expressutbetalning i med att de gjorde allt klart igår??
    De hade bara två dagar på sig att fixa allt.. men man blir ju ändå orolig att man inte får något imorgon :(

• Svar på tråden När kan man se inkommande lön?
  • April Mamma

Min syns inte alltid dagen före, ibland dock.

Jag jobbar med lön och VET att min kommer i morgon =)

• Anonym (Hm?)
    April Mamma skrev 2011-04-20 19:16:41 följande:

Min syns inte alltid dagen före, ibland dock.

Jag jobbar med lön och VET att min kommer i morgon =)

Okej så det kan vara så att det inte alltid syns då? Du vet möjligtvis inte vad det beror på? :)

Är kanske lite speciellt nu i med att det inte är någon vanlig utbetalningsdag? Åh vad skönt.. jag hoppas verkligen min gör det också trots den inte syns!!!
  • April Mamma
    Anonym (Hm?) skrev 2011-04-20 19:18:40 följande:
    Okej så det kan vara så att det inte alltid syns då? Du vet möjligtvis inte vad det beror på? :)

Är kanske lite speciellt nu i med att det inte är någon vanlig utbetalningsdag? Åh vad skönt.. jag hoppas verkligen min gör det också trots den inte syns!!!
    Har du fått spec osv så borde du få lön! =)

Vet inte varför det inte syns jämt...jag har Swedbank-
  • Anonym (Hm?)
    April Mamma skrev 2011-04-20 19:21:34 följande:
    Har du fått spec osv så borde du få lön! =)

Vet inte varför det inte syns jämt...jag har Swedbank-
    Ja jag fick den idag och h det står att man ska få den imorgon :)

Hm konstigt.. Ja jag har också Swedbank. Får hålla tummarna helt enkelt :)
  • Dennis76

Ja det är ju stressig för många den sista vecka före löningen. Själv tror jag att mina pengar kommer att finnas på kontot den 26e o det gör ju inget.

• April Mamma
    Anonym (Hm?) skrev 2011-04-20 19:26:10 följande:
    Ja jag fick den idag och h det står att man ska få den imorgon :)

Hm konstigt.. Ja jag har också Swedbank. Får hålla tummarna helt enkelt :)
    Har inte kollat min bank men jag kan göra det sen...ska läsa en godnattsaga =)
  • Anonym (Hm?)
    Dennis76 skrev 2011-04-20 19:27:31 följande:
    Ja det är ju stressig för många den sista vecka före löningen. Själv tror jag att mina pengar kommer att finnas på kontot den 26e o det gör ju inget.
    Aj aj aj.. så får det inte bli för mig :S Men då ljuger ju isf min lönespec...
    April Mamma skrev 2011-04-20 19:31:13 följande:
    Har inte kollat min bank men jag kan göra det sen...ska läsa en godnattsaga =)
    Hahah ok! :p
Svar på tråden När kan man se inkommande lön?