• Anna i Sthlm

    Min man kan få barn inte jag. Vi söker "familj" att skaffa barn med!

    Hej, nu har vi försökt få barn i 4 år. De befruktade ägg vi har i Finland kan inte planteras i mig. Och nu försöker vi vara öppna till andra lösningar. Vi önskar så hitta en annan familj med en kvinna som kan bli mamma med min mans sperma. 

    Bakgrunden är att jag har barn sedan tidigare och min man är en underbar extrapappa till dom. Men hans längtan är så stor att få vara med om att vänta, längta och se ett eget barn växa upp. Och jag unnar honom verkligen det. Jag ser fram emot att kunna få bli en bonusmamma.  I vår familj finns mycket kärlek. Och nu hoppas vi hitta en annan familj med två människor som älskar varandra och längtar efter barn.

    Allt är möjligt om man bara vill.


    Aktiv pappa som donator finns.
  • Svar på tråden Min man kan få barn inte jag. Vi söker "familj" att skaffa barn med!
  • pippin88

    jag ställer gärna upp så länge ni inte ha nåt emot ett halv afrikansk barn.

  • vickisangel88

    Hejsan undrar hur drt går till sen hur man får kontakt med er. Vi är ett par som själv har för sökt få barn. min man kan inte heller få barn men jag är full frisk hör gärna av er.

Svar på tråden Min man kan få barn inte jag. Vi söker "familj" att skaffa barn med!