otrohet
Hej! Jag skriver och hoppas på hjälp! Jag och min man har varit gifta i 8 år. Vi gifte oss väldigt unga (18 och 20 år gamla) Vi har haft upp och nergångar men har i det stora hela haft ett bra och kärleksfullt förhållande. Vi har en son som är fyra år och jag är nu gravid med barn nr 2 i sjätte månaden. Vi har länge drömt om att köra hus och har letat i ca 2 år. För en vecka sen köpte vi ett hus och inflyttningen är 1 juli. Sen för två dagar sen kom smällen. Får reda på att min man varit orogen för ca 1 år sen när han varit utomlands. Jag har på något sett haft en känsla av att det hände något under den resan, han vill aldrig prata om resan och bytte ämne varje gång jag frågade. Nu när sanningen kom fram kom vi in på ämnet igen och jag pressade honom så hårt att han till slut berättade. Han säger att han var väldigt berusad och att han tagit några tabletter han fått av någon på krogen. Han säger att han hade sex med en tjej ,men att han inte minns hur det gick till eller var de befann sig. Från att ha varit lyckligare än någonsin med babylycka och husköp har hela världen på ett ögonblick bara rasat samman. Nu kan jag inte ens se på honom. Och han har flyttat in till sin bror. Jag sitter med min stora mage, och huset betalt och kontraktet skrivet. Han ringer och skriver sms hela tiden. Gråter och ber om förlåtelse och en andra chans. Säger att han gör vad som helst att han aldrig ska svika mig igen osv. Jag älskar honom så otroligt mycket och bortsett från otroheten är han en underbara man och pappa. Jag vill så gärna glömma och förlåta men hur ska jag göra det? Hur ska jag någonsin kunna lite på honom igen? Jag är bara så arg och ledsen på honom. Känner mig så sviken. All min glädje inför framtiden med bebisen och nya huset har han bara trampat sönder!
Snälla hjälp!