Begravningsbyrå i Göteborg???
Hej! Någon som vet något om eller har erfarenhet av Fjellmans begravningsbyrå i Göteborg? Eller någon annan? Vi ska begrava min svärfar,...
Hej! Någon som vet något om eller har erfarenhet av Fjellmans begravningsbyrå i Göteborg? Eller någon annan? Vi ska begrava min svärfar,...
Har bara hört gott om Fjellmans.
Vi använde Gillis Edman, kan dock inte rekommendera dem...
kan bara säga gott om Gillis Edman, Han är en lugn och harmonisk person.
men det finns ju många som jobbar hos Gillis edman
Mjaa, Gillis är säkert trevlig, men han själv håller ju inte i allt.
Vi hade till en början inga problem med begravning och så, men allt efterspel har tagit löjligt lång tid.
De tog hand om testamentet och bodelning (heter det så?) och det har tagit ca sjutton månader!
Vi i familjen var överens så problemet låg inte där..
Uppenbarligen var det ingen önskan att bli klara hos dem (månadslön?).
Efter väldigt många samtal från alla delar av familjen om att vi faktiskt vill göra avslut på detta så fick vi
ett ganska otrevligt bemötande..
Har en annan släkting som gick bort i samma veva, och där var allt klart på mindre än sex månader.
(Annan begravningsbyrå, dock i annan stad)
Jag kan verkligen rekommendera Fondkistan i Göteborg. Har använt oss av de 2 gånger. Första gången när min farfar dog och andra gången när min pappa gick bort. Verkligen jätte snälla och hjälpsamma. Stöttande och genuint underbara människor helt enkelt. Samtidigt som de hjälpte oss med att ge pappa en fin begravning så var de väldigt omtänksamma om vårt mående också.
Tack för alla tips. Tråkigt för Hmm att ni haft dåliga erfarenheter!! Skulle bli jättearg om det blir så.
Min man har valt Fjällmans nu för sin pappa., och han var där en god timme och pratade och verkade nöjd. :)) Hoppas det blir bra då!
Tack, lämnar nu tråden!