• MammaLindaa

Bortdomnad tå efter kejsarsnitt????

Det här kanske låter helt sjukt, men sen jag fick göra ett akut snitt så har är min stortå fortfarande bortdomnad? någon mer som råkat ut för det??

• Svar på tråden Bortdomnad tå efter kejsarsnitt????
  • goabarn77

Här är en till....Men doktorn har inte kopplat ihop det.

• Marianne84

Fick oxå göra ett akutsnitt men har inga bort simningar i tåns. Jag känner mig bara konstig över magen..

• MammaLindaa
    goabarn77 skrev 2011-04-21 15:14:57 följande:
    Här är en till....Men doktorn har inte kopplat ihop det.
    haha inte hos mig heller, men jag är helt säker på att det är därför.
  • MammaLindaa
    Marianne84 skrev 2011-04-21 15:19:23 följande:
    Fick oxå göra ett akutsnitt men har inga bort simningar i tåns. Jag känner mig bara konstig över magen..
    konstig på vilket sätt?
  • Marianne84

Kan inte ha vilka byxor jag vill över där för de kan göra ont till slut. Svårt att förklara men de är nog rätt normalt har inte samma känsel över magen längre bara. Men sen så kan man känna hur de drar i snittet och så.

• MammaLindaa
    Marianne84 skrev 2011-04-21 15:24:16 följande:
    Kan inte ha vilka byxor jag vill över där för de kan göra ont till slut. Svårt att förklara men de är nog rätt normalt har inte samma känsel över magen längre bara. Men sen så kan man känna hur de drar i snittet och så.
    åh okej :( hur länge sen var det du gjorde det?
  • Marianne84

8månader sen blir de idag.

• MammaLindaa
    Marianne84 skrev 2011-04-21 15:27:43 följande:
    8månader sen blir de idag.
    åh okej.. ja de sägs ju att det kan ta upp till ett år innan det blir normalt.. :)
  • Marianne84

Dem gör ju de och en del blir aldrig bättre. Vi får se men man ser knappt att jag har blivit snittad ärret är nästan helt borta.

• MammaLindaa
    Marianne84 skrev 2011-04-21 15:44:12 följande:
    Dem gör ju de och en del blir aldrig bättre. Vi får se men man ser knappt att jag har blivit snittad ärret är nästan helt borta.
    åh okej :) jag hoppas jag får tillbaka känseln i tån snart för det är grymt obehagligt haah.
Svar på tråden Bortdomnad tå efter kejsarsnitt????