• Anonym (desperat)

Gå ner i vikt på en vecka?

Nu behöver jag hjälp här. Jag måste gå ner så mycket jag bara kan på en vecka, ge mig era bästa tips snälla!!!! Jag klarar inte av pulverdieter, har testat men fick inte ens i mig en. Jag är en sådan person som behöver mycket mat, mitt blodsocker sjunker väldigt snabbt om jag inte äter tillräckligt. Så äta i princip ingenting fungerar tyvärr inte för mig. Tror ni att det kan gå ändå?

• Svar på tråden Gå ner i vikt på en vecka?
  • SilverEmma

GI rivstart eller LCHF brukar man ju rasa ganska rejält första veckan. Synd du inte klarar pulver, gick själv ner 3,2 kg min första vecka på naturdiet.

Då var man fru då!
  • cicci85

Skippa alla kolhydrater så brukar jag gå ner flera kilon första veckan! Har du provat nutrilett på tetra? Nutrilett smoothie berry boost är supergod Brukar dricka sån om jag inte hinner äta, inte orkar fixa mat å så...

• Anonym

Mitt råd är att fasta. det var betydligt lättare än jag först trott, var inte ens hungrig. Kombinera med promenader.
    Lycka till1

• Valborgs

Jag gick ner mer när jag började med lchf än jag gjorde med pulver.. :)

• Anonym (tips)

Kan ni som vet ge exemprl pa vad man kan ata (lchf) om man inte ater agg?? Hur skulle en veckas meny se ut?

• Anonym (desperat)

Tack för era tips!! Jag vill också gärna veta lite vad man ska äta med LCHF!

Svar på tråden Gå ner i vikt på en vecka?