• promenadflickan

tips på bra mobiltelefon?

Tänkte skaffa mig ny mobil telefon och abonnemang...

Nån som har nå bra tips på en enkel telefon,men som har det nyaste finesserna?

Vilket abonnemang är att föredra om man ringer lite?
    Ringer för kanske 80-100 kr i månaden bara...

nån som kan tipsa mig?

• Svar på tråden tips på bra mobiltelefon?
  • lovelylocks

kolla på www.tre.se de har ett abonnemang som heter 3bomben. det har jag beställt, billigt o bra sen beställe jjag en rosa telefon med! nämen 3 har ärligt de billigaste abonnemangen.

• Pyssilullan

köpte en samsung e530 igår...
    suuuuuuuuuupernöjd!!!!!!!!!!
    snygg modern ++++++++++++++

• promenadflickan

lovelylocks

men hur mycket betalar man i månaden på 3bomben?
    jag vet att det är olika på olika telefoner men visst är det först ett pris på mobilen i månaden och sen även typ 169 kr i månaden oxå?

pyssilullan

köpte du med abonnemangeller utan?

• lovelylocks

hmmm jag betalar 169:-/mån tror jag och då får jag ringa för 69 qv dem. så 100:- mån ca. och då är telefonen inräknad. betalar 69 öre min dygnet runt till alla nät. telefonen e en av dras nyaste o kostar nära 4.000:- utan abonnemang.

• promenadflickan

lovelylocks

jasså,det kanske bara är så.

som jag fattade det skulle man först betala typ 99kr/mån för mobilen
    sen 169kr/månad (som man fick ringa en del för då)

då lät det ju inte så farligt dyrt!

• lovelylocks

hmm nej de debiterar mig 160 spänn/mån typ. och 69 av dem får jag ringa för.

• lovelylocks

det är ingen abonemangsavgift, det e nog telefonen man betalar för de andra kronorna. ingen öppningsavgift heller! du kan välja andra telefoner med, då kan det bli billigare. fans ngn där månadsaviften var runt 130:- då fick man ringa för 29:-.

• promenadflickan

oki...men det står på hemsidan att de bjuder på 69kr/månaden de tre första månaderna...sen då?

Får man inget att ringa för då?

Ursäkta om jag är lite trög just nu

• Poena

För den LG 880 blir det (minsta kostnad) 99 :-/ mån för telefonen och 69:- för abonnemanget, totalt 168:-. Då får man ringa + sms:a upp de 69:-. Sen kan även aviavgift + ytterligare samtal komma på då.. Men riktigt bra erbjudande är det, det håller jag med om!

• Poena

promenadflickan

I erbjudandet så lägger du endast månadsavgiften för mobilen de 3 första månaderna, t ex 99:- för LG:n. Du får ändå använda upp 69:- de månaderna, utan debitering (om du ej ringer för mer).

Svar på tråden tips på bra mobiltelefon?