• mmn1

ikea gosig katt sökes!!

Jag vet inte rikstigt vart jag ska lägga denna tråd så med risk för att den hamnar fel lägger jag den här.

Dotterns absolut bästa gosedjur behöver bytas ut pga att den håller på gå sönder efter alldeles för många tvättar. Det är den grå/svart vita katten från IKEA som heter GOSIG katt.

Är det någon som har den katten som kan tänka sig att sälja den till mig? Skriv då här eller till min inbox.. Har letat överallt men den går inte att få tag på längre :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-28 09:46
    Här kommer en bild på katten jag söker
    imagethumbnails.milo.com/002/327/357/290/2327980_90357_290.jpg

• Svar på tråden ikea gosig katt sökes!!
  • minipillan

Den har mina söner som favoriter också, minstingen på 2½ år sprang på den på Ikea när han var mindre och nu sover han alltid med den och ska ha den när han är trött och ledsen.

• mmn1

Den katten verkar ha blivit väldigt poppis hos många barn. Hade jag vetat hur kär den skulle bli för henne hade jag köpt två :)

Ska försöka hitta en annan katt och se om jag kan "byta" ut denna så småningom.

• La Lola

Men jäklar...jag slängde en sån för 2 veckor sen....
    Man ska fasiken spara på allt i fall nån annan behöver en!

Hoppas ni får tag på en!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • mmn1
    La Lola skrev 2011-04-26 18:09:58 följande:
    Men jäklar...jag slängde en sån för 2 veckor sen....
    Man ska fasiken spara på allt i fall nån annan behöver en!

Hoppas ni får tag på en!
    Åh vad synd :) Ja vi får leta vidare, annars blir det att försöka byta ut den mot en annan. Kanske kan gå om hon själv får välja en ny och att vi samtidigt tar bort den gamla.
  • La Lola
    ejenny skrev 2011-04-26 19:27:07 följande:
    är det denna?
     www.polyvore.com/ikea_playing_soft_toys_go sig/thing?id=2662955
    Så såg den ut som jag kastade iaf.
    Tror det är den Ts menar.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • ejenny

Vi har nog helt säkert en - kan inte kolla förrän imorgon då dottern lagt sig för kvällen. Men hittar jag den så säljer vi den mot vad det kostar i frakt att skicka den typ.

• smålandsmorsan
    mmn1 skrev 2011-04-22 20:19:42 följande:
    Jag vet inte rikstigt vart jag ska lägga denna tråd så med risk för att den hamnar fel lägger jag den här.

Dotterns absolut bästa gosedjur behöver bytas ut pga att den håller på gå sönder efter alldeles för många tvättar. Det är den grå/svart vita katten från IKEA som heter GOSIG katt.

Är det någon som har den katten som kan tänka sig att sälja den till mig? Skriv då här eller till min inbox.. Har letat överallt men den går inte att få tag på längre :(
    Jag har tyvärr inte katten du letar efter, men jag måste bara säga vilket gulligt inlägg . Sitter och fånflinar dumt för mig själv. Tänk om din dotter visste vilken morsa (eller farsa) hon har som t.o.m. "annonserar" på nätet efter ett nytt gose... Det är väl kärlek om nåt (eller kanske lite för husfridens skull också ). Hoppas verkligen nån skänker dig katt-skrället .

Ha det bra!
  • mmn1
    ejenny skrev 2011-04-26 19:55:10 följande:
    Vi har nog helt säkert en - kan inte kolla förrän imorgon då dottern lagt sig för kvällen. Men hittar jag den så säljer vi den mot vad det kostar i frakt att skicka den typ.
    Det vore verkligen toppen :)
Svar på tråden ikea gosig katt sökes!!