Amningslinne- hjälp!
Söker amninglinne där inte hela bröstet blottas när man tar fram det. Är boob det enda alternativet? Maxpris 250kr
Söker amninglinne där inte hela bröstet blottas när man tar fram det. Är boob det enda alternativet? Maxpris 250kr
H&M Har fina amningslinnen. Tror att man fick 2 för 249:-
Lindex har också, två pack för helt okej pris :)
Även för storbystade??
Hm's är jättesmå!!
Jag har A-kupa, kanske hade B-kupa på sin höjd när jag ammade men där fick inte plats någonting! :) fick sälja dem oanvända...
Lindex vet jag dock inget om.
Men hm har ju såna ammningslinnen där man lyfter på ett "lock" också, inte spännen vid axeln alltså, dem borde ju funka om man har lite tuttar! Fast dem är ju inga sånna man har under kläder kanske?!..
Har du kollat boob? Finns bla på babyland.
Jag köpte ett igår och det var inte med spänne på axeln om det är de du är ute efter. Det var med en lucka som man drar upp och har linnet kvar över om du förstår. Svårt att förklara.
Paola Maria har också, vill man inte betala 500.- för BOOB kan man köpa begagnat
Alltså, gällande amningslinnen... Jag köpte helt vanliga linnen med tunna axelband. Så drog man ner linnet under bröstet. Hade man typ en tunn kofta ovanpå så dökler den ovanifrån. Duger jättebra.
Då har jag sålt väldigt billigt, på blocket och loppis.. under 100-lappen, så leta vidare.