hur ska jag bli en bättre mamma
jag har ingen humör alls längre med mina barn det spelar inte roll hur jag än försöker så blir det oftast fel
jag har separetat för 2 mån sen , eftersom det var som ville skilja mig så kände jag att jag ville inte tvinga min ex flytta från huset vi köpte ihop
men det känns orättvis nu barnen tycker at dem har det bättre med sin pappa där har dem ett hus med stor trädgård och en studsmatta osv,,men hos mig så bor dem i en tvåa ,han är också mycket ute med dem äter ute och köper kläder och leksaker vilket jag inte har råd med eftersom jag är student han har också bil och körkort så han har lättare att ta sig till olika platser
dem skulle vara hos mig idag men eftersom den äldsta börjat tjata om det och hur tråkigt det är hos mig blev jag arg och tappat humöret och då sa hon att hon vill hem till sin pappa till slut så kom han och hämtat dem
det känns som det blir bara värre och jag kommer att förlora mina barn fast det var bara jag som egentligen tog hand om dem i alla åren jag var med han , han bara jobbade jämt han har aldrig gått upp mitt i natten och matat, aldrig bytt blöja, aldrig varit på föräldrar möten osv
min dotter känner nog att jag har gjort fel för att jag vill skilja mig och tycker synd om sin pappa för han säger alltid att han är ledsen , jag har pratat med henne mycket men det verkar inte hjälpa
det känns orättvis!!!!