Film för 2-3 åring.
Vad tittar era 2-3 åringar på? Min gillar bäst Greta Gris, Alfons och Gittan. Så nu undrar jag vad mer som skulle kunna ligga i hennes intresse.
Vad tittar era 2-3 åringar på? Min gillar bäst Greta Gris, Alfons och Gittan. Så nu undrar jag vad mer som skulle kunna ligga i hennes intresse.
Vår son tittar på Lejonkungen, Molly Mus, bamse, bilar, tåget Thomas, Shrek, djungelboken, Pippi LÅngstrump m.m
NIcke Nyfiken,Nalle puh,Bamse
Mina har gillat Molly Mus, Totte-filmerna, sen kommer jag inte på något mer. Det är "lugna" filmer med inte så mycket rörelse, och det tror jag är bättre för barnen när de inte är så stora!
Pingu och Pororo älskade min son i den åldern...
Och drömmarnas trädgård
Alla tecknade filmer med djur, just nu är det Ice Age och såklart bilar. Sen så har vi ju Karlsson på taket, Thomas tåget, Dinosaurietåget m.m
Vi har precis köpt en film med serieavsnitt som heter chuggington, handlar om tre små tåg som går i skola för att lära sig allt som tåg ska kunna. den är bra och lätt. finns på de flesta mataffärer sådär 2 för 99 eller liknande.
Emil och Pippi
Emil/Pippi.. Madagaskar filmerna och skrek.. Är givna här hemma..
I drömmarnas trädgård tror jag dom är trötta på i dem åldern.
Ut och lek istället för att titta på TV - barn under 3 ska inte se på TV
Min pojke blir 2 år i juni och han gillar Bilar-filmen, Pippi, I drömmarnas trädgård, Nicke Nyfiken, Bananer i pyjamas, Thomas och vännerna och allt som går på Playhouse Disney så som Musses klubbhus, Chuggington, Händige Manny och Djungelhjul.
Dottern är nyss fyllda två och hon gillar Emil i lönneberga, Händige Manny, Happy Feet, Bilar, Bolt, Lejonkungen (3'an med timon och pumba) med mera. Emil i Lönneberga är storfavoriten just nu och det är kul. Jag själv tycker det är riktigt bra
Myzan, är du internetpolis med rätt att bestämma vad som fås och inte fås diskuteras?
Som tvååring var det nog mest teletubbies, drömmarnas trädgård och Dora utforskaren. Dora älskar hon fortfarande, 5,5 år nu. Hon såg dock inte hela filmer, utan kortare stunder, och lekte emellanåt. Lite senare blev det Nicke Nyfiken, Händige Manny, Djungelhjul och nu är det Tintin för hela slanten.
Vår 2.5 åring älskar Boog och Elliot, nicke nyfiken, musse pigg, Lilla kycklingen, Lejonkungen, ja han gillar det mesta faktiskt
Mamma mu är nya favoriten. I drömmarnas trädgård gillar han också. Och Nicke Nyfiken. Snart blir de Astrid Lindgren för hela slanten dock :) hoppas jag.
Pojke 2 år : Bilar, Bamse, Spöket Laban
Flicka 3 år : Pippi, Svampbob fyrkant, Tummelisa, Askungen