Hur gör jag för att inte bli sårad?
Träffade för snart tre månader sedan en kille, en kompis till en kompis.
Vi började umgås, och kom fram till att vi dejtade efter några veckor, och på den vägen har det varit.
I förra veckan frågade jag honom om jag kunde komma och hälsa på under påsken, och han tyckte att tre dagar (två nätter) fungerade för honom - vilket innebar att han sa nej till vänner som ville ses.
Han var avståndstagande under helgen, och när jag skulle åka hem så sa han bara att han funderat under dagarna, och att han inte vill dejta mer.
Varför kunde han inte besparat mig ledan under helgen och talat om det för mig innan jag åkte dit, så kunde jag gjort annat.
Vet att ingen annan kan svara på hur han tänkte, men det gör så ont.
Jag har svårt för att släppa människor tätt inpå mig, men gjorde det med honom. Och nu gör det så ont, jag vill inte göra något längre. Jag vill inte ens träffa min dotter som kommer hem imorgon, jag vill bara gå och lägga mig i sängen och ligga kvar där utan att behöva gå upp.
Hur gör jag för att inte bli sårad igen? Och hur gör jag för att kunna visa känslor igen? Det tog tid innan jag kunde göra det denna gången, och tror inte att jag kommer att kunna tala om för honom hur mycket han faktiskt sårade mig, även om en konfrontation kanske skulle vara det bästa.
Mina familj och mina vänner skämtar om "pojkvännen", och jag bara nickar och ler. Men hur ska jag berätta att vi inte dejtar längre? Just nu känns livet inte alls så bra som det borde.