• amandas mamma

present till förskolepersonal?

Nu ska mitt barn sluta förskolan och börja skolan till hösten. Hur gör ni med present? Jag har inte trivts så bra med fröknarna (men mina barn har haft det bra) det har aldrig klickat mellan oss. Funderar på att köpa en barnbok till avdelningen och en liten blomma till fröknarna. Hur gör ni andra?

• Svar på tråden present till förskolepersonal?
  • Gurkan

Du behöver ju inte ge något alls! Det är absolut inget krav men vill du så är ju en barnbok till avdelningen en riktigt bra present! Böcker kan man aldrig få nog av!

• MorsningKorsning

Tycker du inte så bra om fröknarna tycker jag att du kan köpa någon liten grej till avdelningen, om något alls.

Presenter har jag bara gett då jag verkligen uppskattat pedagogerna och velat ge dem något.

• IsDimma

Ge inget till dom då om du inte gillat dom. Men en bok till avdelningen är väl en topps present om man nu känner att man "måste" vilket man verkligen inte måste.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Sömnstörd

Jag har avtackat i form av en present i den situationen. Det är ju i främsta hand barnet som slutar och inte du. Du är ju mest den vandrande plånboken.

Svar på tråden present till förskolepersonal?