vännerna försvinner?
jag är ensamstående me min son på 1½ år och har varit ensam sedan dag ett! ja å mina vänner har alltid följt varrandra åt då flera av oss är i samma situation! vi har stättat å hjälpt varandra å pratat om allt å ringt å umgåtts varje dag men nu helt plötsligt är de ingen som hör av sig till mig frågar hur ja mår hur de är me min son ( inte ens hans gudmor å vi pratar annars varje dag) jag vet inte va ja ska göra ja tycker det är jätte jobbigt! känns som dom som ska kallas mina vänner tar avstånd ifrån mej å pratar massa skit å bara dissar mej totalt!
ja vet inte om ja inbillar mig men de känns bara så när de inte är nån som hör av sig längre! ja ser ju att dom umgås via facebook så ser ja allt dom gör! dom umgås varje dag och skickar hjärtan till varandra i varandras loss å skriver hur mkt dom tycker om varandra å det gjorde dom ju till mig oxå! men inte nu längre :( ja känner mej otroligt ensam å ledsen för detta nu å ja vet inte va ja ska göra? ska jag bara skita i det å hoppas ja inbillar mig lr ska jag prata me dom å säga va ja tycker å riskera att dom tycker ja är en total idiot? :(
så fort ja gör nått så är ja säker på att folk snackar skit om mej fast ja själv inte tycker ja gjort nått fel?
de gör mej så ledsen å ja behövde bara få skriva av mej
nån mer som känner som ja att ni är världens ensammaste? :(