Brio dragleksak i doppresent?
har köpt en brio dragleksak som föreställer en humla i doppresent till en vän som skall ha dop för sitt barn.
Anser ni det snålt eller tycker ni att det räcker så??
har köpt en brio dragleksak som föreställer en humla i doppresent till en vän som skall ha dop för sitt barn.
Anser ni det snålt eller tycker ni att det räcker så??
Räcker väl alldeles utmärkt. Jag har köpt brio-clown till samtliga dop jag varit på och inte har jag dåligt samvete för det
okej, tack för ditt svar :)
Köper ett litet kort till så får det bli lagom, så himla svårt sånt här tycker jag men samtidigt så brukar det ju bli så mycket doppresenter endå
Precis, massor med presenter och ärligt talat. Barnet har nog roligare med leksaken än med sin silversked eller lyckopenning och allt vad det nu är man kan ge
JAg hade blivit superglad om någon leksak inte innehöll en silversparbössa/sked/ eller vad det nu är i silver...
Det är jättebra. Jag hade iaf uppskattat en sån present till barnet. Bättre än alla silver saker man får som sen bara tar en massa plats.
tack för svaren,. vad glad jag blir :)
Jag kände också så att alla tennsaker,fotoramar, silverskedar etc går bort.
Känns roligare att ge något som barnen kanske kommer få någon glädje av istället och Brio känns ju som bra kvalitet så vi får hoppas att dom blir glada :)
Jag kan rekomendra Babyprints.se. Jag valde mitt motiv helt själv så du kan välja din helt egen design på spargris. De gör också hand- och fotavtyck i sin studio på Fridhemsplan.