• Anonym (bicuriuspappa)

Trekant mmf

känner mig nyfiken på trekant där två killar har sex med en kvinna och med varandra. Fler som delar den?

• Svar på tråden Trekant mmf
  • Anonym (Biboy Ua)

Yessireee! Flört

Vad gäller trekanter tycker jag MMF är det som är mest spännande..

Nyligen träffat en kvinna (vi är dock ej tillsammans ännu) som gillar FFM så  tyvärr...Skrikandes

• Agridulce

Tycker hela tanken är vansinnigt frestande. Tyvärr är det svårt att hitta killar som vill prova - framför allt varandra.

Tvekan dödar
  • Anonym (bicuriuspappa)

ja, problemet är att hitta ett par med samma önskan. Åtminstone utanför storstadsregionerna... bor ju i skaraborg och frun inte intresserad av någon form av trekant.

• Binary
    Anonym (bicuriuspappa) skrev 2011-04-29 09:17:40 följande:
    ja, problemet är att hitta ett par med samma önskan. Åtminstone utanför storstadsregionerna... bor ju i skaraborg och frun inte intresserad av någon form av trekant.
    i vårat förhållande så är det jag, min sambo och +1 och de gånger vi träffas är det riktigt roligt
    vuxna.skriker.nu - En sida för vuxna
  • Azman

Nyfiken kan man ju alltid vara... Men tror inte tjejen vill det!! Kanske MMF, men bara på henne, vilket kan vara lite tråkigt anser jag!!

• Anonym (Bi)
    Anonym (bicuriuspappa) skrev 2011-04-28 06:13:53 följande:
    känner mig nyfiken på trekant där två killar har sex med en kvinna och med varandra. Fler som delar den?
    Jag berättade härom dan för frugan att jag ville suga av någon snygg kille tilsammans med henne. Nämnas bör väl också att jag ganska nyligen har berättat att jag är bisexuell. Hon är en rätt öppen person, men blev ändå något konfunderad.

Jag är så gränslöst sugen på suga en kille. Det var så sjukt länge sedan, säkert 20 år. 
  • Anonym (bicuriuspappa)

ja, sugen på det här med, men det skall vara i en trekant med en kvinna . Lite funderingar på en runk o sugkompis, att träffa själv med. men det får väl mest bli en fantasi förmodar jag.

• Anonym (Bi)
    Anonym (bicuriuspappa) skrev 2011-04-29 23:47:36 följande:
    ja, sugen på det här med, men det skall vara i en trekant med en kvinna . Lite funderingar på en runk o sugkompis, att träffa själv med. men det får väl mest bli en fantasi förmodar jag.
    Bor du långt bort?

Det låter som du och jag ha.r ungefär lika fantasier och önskningar :)
  • Anonym (Biboy Ua)

Vaffankoolo Skrattande

'Runkosugkompis'...mest avtändande jag hört på länge..

• Anonym (bicuriuspappa)
    Anonym (Bi) skrev 2011-04-30 00:33:26 följande:
    Bor du långt bort?

Det låter som du och jag ha.r ungefär lika fantasier och önskningar :)
    var bor Du då? Bor i skaraborg själv
Svar på tråden Trekant mmf