Trevlig Restaurang/pub i Helsingör??
Hej, vi är ett ganska stort gäng som ska åka till Helsingör med jobbet och vill avsluta med att käka på nån trevlig restaurang/pub? Har googlat och letat men hittar typ ingenting!!
Nån som har tips?
Hej, vi är ett ganska stort gäng som ska åka till Helsingör med jobbet och vill avsluta med att käka på nån trevlig restaurang/pub? Har googlat och letat men hittar typ ingenting!!
Nån som har tips?
Det finns ingenting helt enkelt! Jag har varit mycket i Helsingör genom åren, och stan dör mer och mer. Det enda som finns nu är några sunkiga ölhak med trista smörrebröd. Kan ni inte fortsätta till Köpenhamn istället, eller ännu hellre åka till Helsingborg? Där finns det massor av trevliga restauranger.
Det finns ett ställe på gågatan i helsingör som heter Vivaldi, det kan rekommenderas :)
Annars håller jag med Helsingborg är en perfekt stad nu när solen börjar titta fram, det finns HUR många ställen som helst att äta på längs strandpromenaden, är det lunch kan Roy´s varmt rekommenderas, är det lite längre fram i tiden (maj) Bunker bar o Sillen o Makrillen men dessa öppnar vid 17 tiden :)
Trevlig tur :D
Tack snälla!
Ja det kanske får bli Helsingborg i alla fall... Hamnkrogen är bra också kanske? Tänker mig ett prisläge typ 150 för varmrätt, vi kommer att vara ledigt klädda men vill ändå ha ett schysst ställe!
Jajaja Hamnkrogen är hett, äter ni dagtid perfekt, After Work 17-19 halva priset på mat :) = mycket folk, men är det fint väder är det kanon, då sitter man ut på deras servering jättemysigt.