• Camilla R

Sommarklänning

Såg denna klänning i affären och tyckte den såg riktigt fin och somrig ut. Tror ni att den blir något som används, eller blir det något för garderoben och vad tyckte ni om den? 

• Svar på tråden Sommarklänning
  • Nyfiken gul

beror väl på om man är en klännings-människa eller inte...

själv är jag bosatt i kjol och klänning sommartid så jag skulle ju absolut använda den.

Om du ska köpa den för att bara använda till typ midsommar och sen nån bjudning på hösten och  aldrig mer så känns det ju som ett fullkomligt onödigt inköp.

är du ingen sån som använder klänning så kommer du ju inte direkt att använda den mer bara för att du köpt den.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Bula

Har den själv och trivs jättebra i den!
    Är för tillfället gravid men den funkar ändåGlad

• Camilla R
    Bula skrev 2011-04-29 14:47:00 följande:
    Har den själv och trivs jättebra i den!
    Är för tillfället gravid men den funkar ändåGlad
    Hur var storlekarna? Kanske svårare att svara på som gravid iofs..

• Camilla R
    Scarlett skrev 2011-04-29 14:59:17 följande:

Den här då? Söt va?
    Jättesöt, men lite för kort för mig, jag vill gärna ha dem knälånga
  • Madreh

Jättefin!
    i vilken butik finns denna? Skulle jag kunna tänka mig, gillar klänningar och ska på en student snart men har inget att ha på mig.

Kevin, Oscar, Noah och Filips mamma
  • PVeraB

Gillade den i TS bätttre än den andra.
    Den var för "porrig" på ngt sätt?

• Camilla R
    Madreh skrev 2011-04-29 18:07:01 följande:
    Jättefin!
    i vilken butik finns denna? Skulle jag kunna tänka mig, gillar klänningar och ska på en student snart men har inget att ha på mig.
    Den finns på MQ, märket är STOCKHLM
  • Camilla R
    PVeraB skrev 2011-04-29 18:08:02 följande:
    Gillade den i TS bätttre än den andra.
    Den var för "porrig" på ngt sätt?
    Ja, den korta klänningen och den vita kjolen gör att den drar lite åt det hållet, men jag tyckte tyget var sött och hade den varit längre hade den helt klart gett en annat intryck
  • Madreh

Åhh tack, då ska jag kolla på MQ, om nu den finns någonstand är jag bor....möjligen i Uddevalla. Vad kostar den...?

Jag tycker du ska köpa den om du gillar den. Finns den i Uddevalla och i min storlek så finns stor risk att jag köper den och så har jag nog vita tight till med lite spets nertill och en fin kofta i rosa. Låter fint tycker jag. Solig

• Camilla R
    Madreh skrev 2011-04-29 18:19:33 följande:
    Åhh tack, då ska jag kolla på MQ, om nu den finns någonstand är jag bor....möjligen i Uddevalla. Vad kostar den...?

Jag tycker du ska köpa den om du gillar den. Finns den i Uddevalla och i min storlek så finns stor risk att jag köper den och så har jag nog vita tight till med lite spets nertill och en fin kofta i rosa. Låter fint tycker jag. Solig
    Har för mig att den kostade 699:-, håller tummarna för att den finns kvar på måndag, då jag åter är inne i stan och har tid för shopping. 
  • Bula

699:- har jag också för mig att det var.
    Ja eftersom jag är gravid så är det lite svårt att bedöma storleken men jag skulle nog säga att de är ganska normalstora, brukar ha 38 men tog en 40.
    Hade faktiskt min på ett bröllop förra helgen och fick jättemycket beröm för denGlad.

• Madreh

Jag ska till Uddevalla till veckan med barnen så ska minsann in och kika då.....

• Kofttanten
    Madreh skrev 2011-04-29 18:19:33 följande:

MQ har webbshop också om du imte vill vänta

http://mq.se/shoponline
Svar på tråden Sommarklänning