Sommarklänning
Såg denna klänning i affären och tyckte den såg riktigt fin och somrig ut. Tror ni att den blir något som används, eller blir det något för garderoben och vad tyckte ni om den?
Såg denna klänning i affären och tyckte den såg riktigt fin och somrig ut. Tror ni att den blir något som används, eller blir det något för garderoben och vad tyckte ni om den?
beror väl på om man är en klännings-människa eller inte...
själv är jag bosatt i kjol och klänning sommartid så jag skulle ju absolut använda den.
Om du ska köpa den för att bara använda till typ midsommar och sen nån bjudning på hösten och aldrig mer så känns det ju som ett fullkomligt onödigt inköp.
är du ingen sån som använder klänning så kommer du ju inte direkt att använda den mer bara för att du köpt den.
Söt!
Har den själv och trivs jättebra i den!
Är för tillfället gravid men den funkar ändå
Jättefin!
i vilken butik finns denna? Skulle jag kunna tänka mig, gillar klänningar och ska på en student snart men har inget att ha på mig.
Gillade den i TS bätttre än den andra.
Den var för "porrig" på ngt sätt?
Åhh tack, då ska jag kolla på MQ, om nu den finns någonstand är jag bor....möjligen i Uddevalla. Vad kostar den...?
Jag tycker du ska köpa den om du gillar den. Finns den i Uddevalla och i min storlek så finns stor risk att jag köper den och så har jag nog vita tight till med lite spets nertill och en fin kofta i rosa. Låter fint tycker jag.
699:- har jag också för mig att det var.
Ja eftersom jag är gravid så är det lite svårt att bedöma storleken men jag skulle nog säga att de är ganska normalstora, brukar ha 38 men tog en 40.
Hade faktiskt min på ett bröllop förra helgen och fick jättemycket beröm för den.
Jag ska till Uddevalla till veckan med barnen så ska minsann in och kika då.....
söt