Är 17cm och 14 i omkrets. Är jag för liten?
Känns inte som jag riktigt fyller upp flickvännen och har därmed svårt att hålla ståndet länge. Hur ser ni tjejer på penetration kan det vara skönt trots att man inte är stenhård?
Känns inte som jag riktigt fyller upp flickvännen och har därmed svårt att hålla ståndet länge. Hur ser ni tjejer på penetration kan det vara skönt trots att man inte är stenhård?
För vad?
Pissa klarar du
Kan du runka? Kan du njuta så nöj dej med det. Lemmen är skapt för din njutning. Vad fruntimmer tycker och inte tycker kan kvitta.
Jag tycker inte du ska nojja dig. Klart att man kan ha komplex för sig själv, men försök att prata med din flickvän och få henne och förstå hur du känner. Hon kanske kan genom att tala om för dig hur hon ser på dig och din strl få upp ditt själförtoende för din penis.
Jag har själv en sambo med 17*12 cm. Han tycker också att hans snopp kanske är en aning liten.. Jag har sagt till honom precis som jag känner och tycker.. Han har inte jätte stor snopp. Men den är otroligt fin, skön och jag älskar att göra allt sexuellt med honom. Han älskar med mig på ett oerhört skönt sätt... Jag tycker att han har helt underbar och perfekt kuk.
Så var glad över att du har en tjej och förklara för henne hur du känner.. ALLA är olika både i strl och tycke och smak..Det finns någon för alla och man behöver inte ha världens apparat för att vara otrolig i sängen...trust me...det finns killar som har snoppar på över 20 cm och inte har en susning vad eller hur dem ska handskas med den...
Ja det kan vara riktigt skönt även om den inte är stenhård och din storlek låter helt okej tycker jag. Men det bästa är om du pratar med den du har sex med, inte oss anonyma på ett forum, det är inte vi som ska knulla med dig!
14cm är väl rätt normalt?
Enligt den här länken så skulle 14cm t.om kräva Large kondom så att sååå liten kan inte din penis vara:
http://www.kondomkungen.se/wpt/view/hjalpfaq/storleksguiden-49011/
Svar nej. Du är inte för liten. Njut! Och ja, det är skönt ändå.
...och Fartill3, du kan slänga dig i väggen. Idiotkommentar! De män som är normalt funtade bryr sig faktiskt väldigt mycket om vad partnern tycker. Och kvinnorna också. Det är det som gör att man funkar så bra tillsammans och sexet får en extra dimension. Men runka på du, lille vän.
Ditt problem är helt klart snarare bristande intelligens snarare än för liten penis.
Men vad menar du med att inte fylla upp din flickvän? Känner du inget motstånd och därför inte kan behålla ståndet eller hur menar du?
Låter som en helt normal och till och med lite större kuk så du behöver knappast skämmas
Nej, det är hon som är för slapp. Din kuk är större än medel.
Ja, du är för liten!