• Anonym

Hur gör jag för att bli en världskänd stor porrstjärna?

Jag ser bra ut, jag är en bra skådis. Jag tänkte fortsätta vara naturlig i den mängd som går. Och jag undrar vad ni gillar och hur jag ska göra för att bli riktigt stor. Jag satsar naturligtvis på USA på en gång. Ung är jag dessutom så jag har många år på mig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-29 21:44
    Skriv gärna vad ni själv skulle vilja se på porrfilm, så jag har fler tips att gå efter.

och om ni skulle ha lust att se en normal smal tjej, som har ett ungt ansikte är 21 år gammal, brunhårig, knallblå ögon, lockigt hår men är snyggt när det är rakt med. Jag är villig, har medelsmå naturliga bröst och en guppig lite större rumpa.

• Svar på tråden Hur gör jag för att bli en världskänd stor porrstjärna?
  • Anonym

enda sättet är nog att gå sängvägen...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-29 21:15:57 följande:

enda sättet är nog att gå sängvägen...

Ligga med producenter menar du?
    är det så alla kända porrskådisar idag gjort?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-29 21:16:57 följande:
    Ligga med producenter menar du?
    är det så alla kända porrskådisar idag gjort?

det måste ju ske någon form av audition....

• Anonym (L)

Frågan är bara hur bra det kommer att gå för den kommersiella porrindustrin nu när det så enkelt går att få tag på porr på nätet helt gratis. Själv gillar jag inte kommersiell porr alls eftersom det alltid innehåller översminkade bimbobrudar med jättelånga naglar som stönar fejkat vilket jag tycker är ganska avtändande.

Men du kan ju läsa boken "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson, där finns en del tips och råd, underhållande läsning om inte annat.

• Anonym
    Anonym (L) skrev 2011-04-29 21:21:26 följande:
    Frågan är bara hur bra det kommer att gå för den kommersiella porrindustrin nu när det så enkelt går att få tag på porr på nätet helt gratis. Själv gillar jag inte kommersiell porr alls eftersom det alltid innehåller översminkade bimbobrudar med jättelånga naglar som stönar fejkat vilket jag tycker är ganska avtändande.

Men du kan ju läsa boken "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson, där finns en del tips och råd, underhållande läsning om inte annat.
    Jo jag har redan den boken, den är rolig :) Tack för tipsen jag gillar också en mer naturlig look. Porrstjärnor som är oopererade och brunetter går bra i branchens just nu, såsom Jenna Haze, Sasha Grey, Tori Black och Kristina Rose.
    Däremot är jag rätt säker på att jag skulle kunna göra att bättre jobb än vad de gör. Jag är väldigt vig, och jag gillar sex. Skulle inte ha några problem med analsex, bdsm, tjejsex eller dp. Men jag skulle börja med tjejsex endast för att sedan sakta bygga mig uppåt och öka spänningen och på så sätt få fler fans. Jag ser väl hyffsat söt och naturlig ut och yngre än vad jag är så jag tror det skulle fungera bra i porr.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-29 21:20:07 följande:

det måste ju ske någon form av audition....

Joo självklart, men troligtvis hyr de större agentuirerna in en manlig porrskådis som får assistera istället.
  • Anonym

Eller är det bäst att strippa och bara göra nakenfoton innan?

• Anonym
    GrodanHopp skrev 2011-04-29 21:29:21 följande:
    Av ren nyfikenhet: Vf vill man bli porrskådis?:)
    Jag gillar sex helt enkelt, jag kan inte förklara bättre än så. Att tjäna pengar och dessutom få fans för något jag vet att jag är bra på och dessutom tycker om känns tillfredställande.
  • Anonym
    GrodanHopp skrev 2011-04-29 21:29:21 följande:
    Av ren nyfikenhet: Vf vill man bli porrskådis?:)
    Enligt rubriken vill  hon blir världskänd. Hon kanske inte har så mycket annat att jobba med. :)
Svar på tråden Hur gör jag för att bli en världskänd stor porrstjärna?