• E 2007

Ståbräda till Brio Spin

vi har köpt en brio spin -11 och nu när vi packat upp den, får vi inte på våran ståbräda..det är ju skillnad mot -10. kan man ha ståbrädan på bromsen eller? vår son går oftast men när man ska bort längre stund, åker han gärna en bit!

• Svar på tråden Ståbräda till Brio Spin
  • An1977na

När jag var i butiken så satte han fast brios enklaste ståbräda på pinnen under varukorgen.......

• RoseMj

Jag har också en Brio spin-11 och fattar inte heller hur den där ståbrädan ska sitta. Provade den där plastbrädan, lite "lyxigare" modellen. Provade på bromsen, på pinnen under varukorgen men det gick inte att köra vagnen och de på Barnens Hus fattade inte heller hur den skulle sitta. Jag har mailat Brio och frågat hur de tänkt sig. Återkommer när jag fått svar. 

• RoseMj

Den enklare modellen av ståbrädor som Brio har funkar efter lite mek att sätta fast. Jag testade med vår gamla bräda, Babyboom och det funkade finfint!

• RoseMj

Stången under varukorgen. Jag fick ta loss lite vid kardborren för att komma åt.
  • RoseMj

Ska be gubben göra någon slags upphängningsanordning så det går att hänga upp den när den inte används
  • RoseMj

...bromsen funkar också med brädan på :D

• RoseMj

Kanoners! Tack så mycket för tipset! :D

• Netråm
    RoseMj skrev 2011-09-28 22:18:50 följande:
    Jag har också en Brio spin-11 och fattar inte heller hur den där ståbrädan ska sitta. Provade den där plastbrädan, lite "lyxigare" modellen. Provade på bromsen, på pinnen under varukorgen men det gick inte att köra vagnen och de på Barnens Hus fattade inte heller hur den skulle sitta. Jag har mailat Brio och frågat hur de tänkt sig. Återkommer när jag fått svar. 

Fick du svar från Brio? Sitter i samma sitts.
Svar på tråden Ståbräda till Brio Spin